بعد از ۱۱ سال کلنگ زنی؛

هفته آینده بیمارستان امام خمینی(ره) خوی افتتاح می شود

شناسهٔ خبر: 138EA61B -
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور از بهره برداری بیمارستان امام خمینی خوی (ره) طی هفته آتی خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

محد علیزاده عصر سه شنبه در جریان بازدید از آخرین وضعیت این طرح پیشرفت عملیاتی تکمیل بیمارستان امام خمینی خوی را ۹۹ درصد اعلام کرد و افزود: این هفته بیمارستان برای تجهیز به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه برای احداث این بیمارستان ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است عنوان کرد: این بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی بوده و دارای امکانات و بخش‌های مجهز و مدرن است که از جمله آن‌ها می‌توان به بخش سی سی یو و پی سی سی یو اشاره کرد که مردم شهرستان خوی از این ظرفیت برخوردار خواهند شد.

علیزاده با بیان اینکه ساخت این بیمارستان در مراحل پایانی است به طوری که بخشهایی از آن تجهیز شده و به بیماران خدمات ارائه می دهد گفت: بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خوی با  ۲۰ بخش اصلی و فوریتهای پزشکی یکی از مجهزترین بیمارستانهای آذربایجان غربی است و برای تجهیز آن ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رئیس سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور گفت: شهرستان خوی دو بیمارستان ۳۰۰ تختخوابه دارد که فرسودگی و قدمت ۹۰ ساله این بیمارستانها امکان ارائه خدمات مطلوب در بخش سلامت در این شهرستان با مشکل مواجه کرده است.

علیزاده از توجه ویژه دولت به تکمیل طرحهای بخش سلامت خبر داد و افزود: در حال حاضر شش بیمارستان کشور با بیش از ۱۲۰۰ تخت تجهیز و تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 2 =