۲۰ هزار بازرسی از واحدهای صنفی ایلام انجام شد

شناسهٔ خبر: 139D66FB -
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: در شش ماهه نخست سال جاری تعداد ۲۰ هزار و ۵۷ مورد بازرسی از مراکز و بنگاه‌های صنفی استان صورت گرفته است.

به گزارش هاناخبر ، رضا محمدرحیمی امروز در نشست ستاد تنظیم بازار این استان، با بیان اینکه در باره ی زمانی یاد شده  این میزان بازرسی با 350 گشت مشترک و تشکیل هزار و 95 پرونده از مراکز و بنگاه های اقتصادی استان انجام شده که 2 هزار و 215 میلیارد و 675 میلیون ریال ارزش ریالی این پرونده‌های تشکیل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام به اجرای طرح نظارتی ‌سازمان در ایام اربعین اشاره کرد و گفت: بیشتر این بازرسی‌ها در بخش حمل و نقل بوده که در این خصوص 428 بازرسی با تعداد 47 گشت مشترک انجام شده که 38 پرونده به ارزش ریالی یک میلیارد و 200 میلیون ریال در این راستا تشکیل شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از 15 شهریورماه تا 15 مهرماه سال جاری افزود: در اجرای این طرح نظارتی از نحوه عرضه اقلام پرمصرف و مورد نیاز دانش‌آموزان در سطح بازار بازرسی و نظارت به عمل می‌آید.

محمدرحیمی بیان داشت: تاکنون 650 گشت مشترک بازرسی و 31 پرونده با ارزش ریالی 510 میلیون ریال از زمان اجرای این طرح تشکیل شده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه در بازه‌ زمانی نیمه نخست سال جاری‌ 2 هزار و 567 بازرسی در حوزه ‌قاچاق انجام شده‌ است تصریح کرد: 53 پرونده با ارزش ریالی 27 میلیارد ریال در این راستا نیز تشکیل شده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 2 =