لیونل مسی برنده جایزه The Best شد!

شناسهٔ خبر: 13ACBB44 -
لیونل مسی در انتخاب غیرمنتظره‌ای به‌عنوان بهترین بازیکن سال در مراسم د بست انتخاب شد.

به گزارش هاناخبر ، امشب در لندن مراسم د بست فیفا برگزار شد و مسی به‌عنوان بهترین بازیکن مرد جهان انتخاب شد.

در اواخر مراسم در حالی که بر اساس اخبار خبرگزاری‌های مختلف و معتبر انتظار می‌رفت که ارلینگ هالند، به دلیل تجربه سالی درخشان با منچستر سیتی و کسب سه‌گانه، برنده جایزه بهترین بازیکن سال ۲۰۲۳ شود. حتی پدر هالند نیز در مراسم حضور داشت و گفته می‌شد او قصد دارد جایزه این بازیکن را تحویل بگیرد.

با این حال، در مراسم و در زمان انتخاب بهترین بازیکن سال در فوتبال مردان، نام لیونل مسی خوانده شد. او جایزه توپ طلا را هم در همین شرایط و بالاتر از ارلینگ هالند و کیلیان امباپه کسب کرده بود. تفاوت امشب با مراسم توپ طلا این بود که بسیاری انتظار داشتند این جایزه به هالند برسد. 

آرای هالند با مسی برابر شده بود، اما طبق قوانین فیفا، جایزه را بازیکنی می‌برد که بیشترین رای را از میان کاپیتان‌های تیم‌های ملی گرفته باشد.

در جوایز دیگر بهترین سرمربی سال زنان به سارینا ویگمن، سرمربی‌ تیم ملی انگلیس رسید. او سال درخشانی را پشت سر گذاشت و با تیم ملی به فینال جام جهانی رسید.

پپ گواردیولا، به‌عنوان بهترین سرمربی فوتبال مردان انتخاب شد. او در منچستر سیتی یکی از بهترین سال‌های دوران مربی‌گری‌اش را تجربه کرد و یک سه‌گانه تاریخی برد.
ادرسون نیز به دلیل کسب همین سه‌گانه با منچستر سیتی برنده جایزه بهترین دروازه‌بان سال شد.
ماری ایرپس نیز که دروازه‌بان اول تیم ملی انگلیس است، جایزه بهترین دروازه‌بان سال فوتبال زنان را نصیب خود کرد.

در نهایت جایزه بهترین بازیکن سال در فوتبال مردان به لیونل مسی افسانه‌ای رسید. او بالاتر از کیلیان امباپه و ارلینگ هالند، دقیقا همانند جایزه توپ طلا، این جایزه را هم کسب کرد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 5 =