تلاشگران حوزه سوادآموزی عهده دار مسئولیتی خطیرتر هستند

شناسهٔ خبر: 13BA7693 -
فرماندار ارومیه گفت:تلاشگران حوزه سوادآموزی عهده دار مسئولیتی خطیرتر هستند.

به گزارش هاناخبر ، فرماندار شهرستان ارومیه بمناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی با کارشناسان حوزه‌ی نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش نواحی یک و دو ارومیه دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار شهرستان ارومیه در این دیدار، ضمن تمجید و قدردانی از کلیه تلاش‌های فرهنگیان در موضوعات مختلف فردی و اجتماعی افراد جامعه، اظهار نمود:مهمترین اتفاقات کشور از مسیر آموزش و پرورش عبور می‌کندو فرهنگیان با داشتن توفیق تعلیم و تربیت آینده سازان کشور و خدمت به اقشار مهم جامعه، از تاثیرگذارترین ارگان‌ها می‌باشند.

وی با تاکید برصیانت و حمایت از فرهنگیان افزود:تلاشگران حوزه سوادآموزی عهده دار مسئولیتی خطیرتر هستند و با توجه به اینکه آمار بیسوادی در قبل از انقلاب برجسته بوده و قابل مقایسه با آمار کنونی نیست، اما این عدد تا به صفر نرسیده در شان جامعه ما نیست.

عماری با اشاره بر نقش سواد در کاهش آمارطلاق، بزهکاری، اعتیاد تصریح کرد: آموزش و پرورش از اولویت‌های اصلی فرمانداری شهرستان ارومیه است.

وی در ادامه در خصوص نزدیک بودن ایام انتخابات با تاکید کرد که انتخابات یعنی "قدرت ملی" و این اقتدار که مشارکت در آن وظیفه دینی، انقلابی و ملی ست، باید حفظ گردد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 3 =