کالاهای قاچاق مکشوفه در آذربایجان غربی تعیین تکلیف می‌شود

شناسهٔ خبر: 13BC6CB1 -
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از تعیین تکلیف کالاهای قاچاق کشف شده به مقدار ۵۰ هزار میلیارد ریال خبر داد و گفت: این کالاها باید تعیین تکلیف شود و می توان بخشی از این اقلام را بین زوجین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان توزیع کرد.

ناصر عتباتی در گفت و گو با خبرنگار هاناخبر اظهار کرد: تلاش بر این است که با ارزیابی و قیمت گذاری که گمرک کرده و با پیگیری‌های دادگستری و تعزیرات حکومتی در سریع ترین زمان ممکن حکم را صادر کند و نسبت به تعیین تکلیف این اموال اقدام شود.

رییس شورای قضایی آذربایجان غربی تاکید کرد: بخشی از این اموال که شامل لوازم خانگی است به زوجین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) داده می‌شود.

عتباتی گفت: با هماهنگی‌هایی که هم در سطح استان و هم مرکز صورت گرفته و با عنایات ویژه مجموعه اموال تملیکی و پیگیری‌ها از سوی کمیته حضرت امام خمینی (ره)، تلاش خواهد شد بخشی از این اموال در اختیار خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گیرد.

به گفته وی، این اموال برای تامین جهیزیه و لوازم ضروری و اولیه در اختیار زوجینی که تشکیل خانواده داده‌اند قرار می‌گیرد و بقیه اموال در راستای مقررات قانونی در سیر قانونی تعیین تکلیف خواهد شد.

عتباتی یادآور شد: قطعاً سرعت توأم با دقت یکی از مهم ترین برنامه‌های دستگاه قضایی استان در تعیین تکلیف این اموال که حجم قابل توجهی است، خواهد بود و نتیجه نهایی نیز به اطلاع مردم خواهد رسید.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 4 =