۵ دیدار سارا فلاحی با مردم/ از مطالبات مردم سیوان تا مجوز بهره برداری از چاه های امام زاده عبدالله

شناسهٔ خبر: 13D5782B -
دکتر سارا فلاحی، نماینده مردم شریف استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در راستای عمل به وظیفه نمایندگی با اعضای شورای اسلامی جعفرآباد و شهردار میشخاص دیدار و در جریان مهمترین مطالبات مردم این منطقه قرار گرفت.

به گزارش هاناخبر ، اعضای شورا ضمن تشکر از نماینده بابت اختصاص ۶۰۰ میلیون از بودجه در اختیار نماینده به میشخاص، مواردی مانند تامین آب شرب جعفرآباد، احداث درمانگاه، مشکل اینترنت و ایجاد زیرساخت های گردشگری در این منطقه را از مهم‌ترین مطالبات مردم سیوان برشمردند.

دکتر فلاحی سپس در ایوان با اعضای بسیج دانش‌آموزی این شهرستان دیدار کرد و به سخنان مطالبه‌گرانه آنها گوش داد و در سخنانی به تبیین اوضاع سیاسی کشور در سه عرصه جهانی، کشوری و استانی پرداخت.

ایجاد یک ساختمان برای بسیج دانش آموزی، استفاده از مدیران جهادی و انقلابی در استان، 
مدیریت آسیب های اجتماعی در استان، مدیریت صحیح فضای مجازی، کادرسازی در دولت انقلابی، ایجاد ردیف بودجه ثابت برای دوره های تربیتی و فرهنگی مانند راهیان نور و ایجاد زیر ساخت های فرهنگی در همه استان   مخصوصا در شهرستان ایوان از مهم‌ترین مطالبات اعضای بسیج دانش‌آموزی ایوان بود.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس همچنین با مدیر حوزه علمیه خواهران دیدار کرد،حجت‌الاسلام احمدی در این دیدار ضمن تشکر از نماینده بابت اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان از بودجه در اختیار نماینده برای حوزه علمیه، درخواست داشت که جهت واگذاری زمین ساخت حوزه علمیه خواهران در شهرستان ایوان دکتر فلاحی با اداره راه و شهرسازی رایزنی کند و همچنین جهت توسعه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه، از نماینده درخواست مساعدت کرد.

جلسه با مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام جهت پیگیری مشکلات بقاع متبرکه استان از دیگر برنامه‌های دکتر فلاحی بود که در محل بارگاه امامزاده عبدالله (ع) برگزار شد.

حل مشکل جاده امامزاده، دریافت مجوز بهره برداری از آب چاه های امام زاده توسط اداره آب و فاضلاب، حل مشکل روشنایی جاده امامزاده و تلاش برای ایجاد تفاهم بین هلال احمر و اوقاف برای رفع مشکل کانال موجود در حل مشکل امامزاده از مهم‌ترین مطالباتی بود که توسط اعضای هیئت امنای امامزاده مطرح شد.

دکتر فلاحی در این دیدار بر افزایش همکاری‌های بین دستگاهی برای حل مشکلات بقاع متبرکه استان تاکید کرد و گفت: جهت حل این مشکلات به زودی با حجت‌الاسلام خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور جلسه ای برگزار و پیگیر مطالبات خواهم شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 7 =