احیای کارخانه آرد «اورین» خوی با ورود دستگاه قضایی/کشف ۲۲۷ کیلوگرم مواد مخدر در خوی

شناسهٔ خبر: 142AB262 -
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از احیای مجدد کارخانه آرد «اورین» خوی با ورود دستگاه قضایی استان خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی روز دوشنبه در تشریح این خبر افزود: مدیرعامل شرکت آرد اورین خوی با توجه به توقیف و تعطیلی این واحد تولیدی توسط بانک به دلیل معوقات، درخواستی را برای رفع مشکل این واحد تولیدی با حمایت دستگاه قضایی ارائه کرد.

عتباتی یادآور شد: با ورود دستگاه قضایی مشکل این واحد تولیدی در جلسات کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری مطرح و به منظور رفع مشکلات آن مصوب شد کارخانه نسبت به پرداخت دیون خود تمهیداتی را اتخاذ و بانک عامل نیز این واحد تولیدی را به منظور احیا به مجموعه مدیریتی آن تحویل دهد و در مدت یکسال نیز تمامی مراحل اجرایی بانک علیه این واحد تولیدی در اجرایبه ثبت متوقف شود.

وی ادامه داد: با اجرایی شدن مصوبات کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان، بانک عامل به منظور احیا و راه اندازی مجدد واحد تولیدی، محل کارخانه، خط تولید و اموال کارخانه آرد اورین خوی را در تیر ماه سال جاری تحویل مدیر عامل شرکت کرد تا مراحل احیای آن آغاز و بدین ترتیب فرصت اشتغال زایی مناسبی در منطقه ایجاد شود.

کشف ۲۲۷ کیلوگرم مواد مخدر

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی همچنین از کشف بیش از ۲۲۷ کیلوگرم مواد مخدر با هماهنگی دادگستری و پلیس مبارزه با مواد مخدر طی ۲ عملیات جداگانه در شمال استان خبر داد.

به گفته وی، در یکی از این عملیات‌ها مامورین ایست بازرسی سه راهی ایواوغلی در حین گشت زنی به ۲ خودرو که با یک چراغ مخفی از بیراهه در حال حرکت به سمت روستای آغبلاغ بودند، مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از مراقبت کمین و اقدامات احتیاطی یکی از خودروها را متوقف و از آن تعداد ۹ گونی حاوی مواد مخدر از نوع هروئین به میزان ۱۷۳ کیلو و ۶۵۰ گرم کشف و ضبط کردند.

عتباتی اضافه کرد: در عملیاتی دیگر که این عملیات نیز در شمال استان انجام گرفت مقدار ۵۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

وی یادآور شد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر در جریان است و دستگاه قضایی استان اجازه فعالیت به این سوداگران مرگ را نمی دهد و بنیه های مالی آنها را از هم می‌پاشد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 6 =