تیم ملی پاراتکواندو ششم تیر عازم کره‌جنوبی می‌شود

شناسهٔ خبر: 145D3C32 -
تیم ملی پاراتکواندو ششم تیر ماه برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عازم کره‌جنوبی می‌شود.

به گزارش هاناخبر ،

و به نقل از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، سومین  دوره مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی آسیا روز دهم تیرماه به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود که تیم ملی کشورمان سه‌شنبه، ششم تیر ماه به این مسابقات اعزام خواهد شد.

مسعود لشگری، رئیس انجمن پاراتکواندو در این خصوص گفت: اردوهای تیم ملی از 16 فروردین در آکادمی ملی المپیک آغاز شد و تمرینات بدون وقفه ادامه داشت. از 20 خرداد ماه نیز اردوها به فدراسیون تکواندو منتقل شد و ملی‌پوشان کشورمان با روحیه خوب و آمادگی فنی کامل عازم این رقابت‌ها می‌شوند.

سرپرست کاروان اعزامی ایران افزود: از 7 پاراتکواندوکار اعزامی به این مسابقات، 6 نفر در جدول رنکنیگ جهانی دارای رتبه‌های یک تا شش هستند و تنها یک ورزشکار جدید داریم. تیم ملی کشورمان در دور پیشین این مسابقات در بخش مردان به عنوان نخست دست یافت و چون در بخش بانوان نماینده نداشتیم، عنوان کلی قهرمانی به تیم روسیه تعلق گرفت.

رئیس انجمن پاراتکواندو گفت: مسابقات قهرمانی آسیا برای کشورهای آسیایی دارای امتیاز 40 و سایر کشورهایی که از قاره‌های دیگر شرکت می‌کنند دارای امتیاز 20 است. از این رو کسب عنوان از این مسابقات می‌تواند کمک بزرگی برای پاراتکواندو کاران کشورمان باشد تا از طریق آن بخشی از مجموع امتیازاتی که برای سهمیه پارالمپیک 2020 نیاز دارند، تامین شود و باقی امتیازات نیز از سایر رویدادهای پیش رو بدست خواهد آمد.

وی تصریح کرد: پس از ورود به کشور میزبان، وزن‌کشی ورزشکاران روز نهم تیر برگزار می‌شود و کلیه رقابت‌ها طی یک روز و دهم تیر ماه برگزار خواهد شد و 12 تیر نیز به کشور بازمی‌گردیم.

تیم ملی پاراتکواندو ایران با ترکیب سعید صادقیان‌پور (کلاس K42، وزن 61- کیلوگرم)، محمود جعفرزاده (کلاس K42، وزن 75- کیلوگرم)، احمد نریمانی (کلاس K42، وزن 75+)، سجاد جوانبخت (کلاس K42، وزن 61- کیلوگرم)، مهدی پوررهنما (کلاس K44، وزن 75- کیلوگرم)، اصغر عزیزی اقدم (کلاس K44، وزن 75+ کیلوگرم) و محمدرضا شعبانی (کلاس K42، وزن 75- کیلوگرم) در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کند.

پیام خانی اصل به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی ملی‌پوشان را همراهی می‌کنند؛ مسعود لشگری نیز سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به این رقابت‌هاست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 3 =