مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیجار:

تجهیز کانون‌های پرورش فکری سرمایه‌گذاری در حوزه کودکان است

شناسهٔ خبر: 147CC71A -
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیجار گفت:توسعه و تجهیز مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سرمایه‌گذاری در حوزه کودک و نوجوان محسوب می‌شود.

به گزارش هاناخبر ، سید یاسر هاشم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مراکز بسیار مهم و تأثیر گذار در پرورش فکر و خلاقیت کودکان و نوجوانان است که باید به این حوزه توجه ویژه‌ ای داشت.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های مختلف کتابخوانی، قصه نویسی و تئاتر، نقاشی، طراحی و سایر کلاس‌های ادبی در مراکز کانون برای کودکان و نوجوانان می‌تواند زمینه ساز شکوفایی استعدادها و پتانسیل‌های آینده سازان این مرز و بوم باشد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیجار تاکید کرد: در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مربی سعی می‌کند تا مسیرها را برای کودکان و نوجوانان هموار تا کودکان و نوجوانان به صورت غیر مستقیم با اهداف تربیتی کانون رشد یابند.

هاشم‌زاده به میزان مطالعه کتاب در مرکز فرهنگی و هنری بیجار اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه سرانه مطالعه و امانت کتاب در بیجار بسیار چشمگیر است و ماهیانه قریب به هزار جلد کتاب در این مرکز به شکل امانت در اختیار کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرد.

۴۰۰ کودک بیجاری عضو کانون پرورش فکری کودکان

وی همچنین به استعداد بسیار خوب کودکان بیجاری اشاره کرد و گفت: کودکان بیجاری از جمله کودکان بسیار با استعدادی هستند که در زمینه‌های مختلف در کانون پرورش فکری در حال فعالیت هستند و خوشبختانه در جشنواره‌های مختلف توانسته‌اند عناوین برتر را به خود اختصاص دهند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیجار در ادامه به میزان عضویت کودکان در این مرکز اشاره و عنوان کرد: ۴۰۰ نفر از کودکان بیجاری عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند که این میزان نسبت به سال‌های گذشته رشد چشمگیری داشته است.

وی همچنین به فعالیت‌های مرکز بیجار اشاره کرد و گفت: قصه‌گویی، شعرخوانی، کارگاه ادبی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتابخوانی، نقاشی، سفالگری، گفتگوهای آزاد و از جمله فعالیت‌های این مرکز است.

هاشم‌زاده اضافه کرد: همچنین با حمایت‌های خوب کانون پرورش فکری استان کردستان در حوزه عمرانی پیشرفت‌های خوبی در توسعه و تجهیز مرکز صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: توسعه و تجهیز مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در واقع نوعی سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید، چراکه خروجی آن می‌تواند در توسعه کشور اثرگذار باشد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 8 =