پیام فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به مناسبت هفته بسیج

شناسهٔ خبر: 147D9A9D -
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج پیامی را منتشر کرد و در آن هفته بسیج را یادآور از خودگذشتگی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی عنوان کرد.

به گزارش هاناخبر ، در متن پیام سردار سیدصادق حسینی آمده است: «بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و حدیث عشق می‌دهد.(امام خمینی رحمت الله علیه)

بسیج در واقع مظهر عشق، ایمان، آگاهی، مجاهدت و آمادگی کامل، برای سربلند کردن کشور و ملت است.(مقام معظم رهبری)

هفته بسیج یادآور از خودگذشتگی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است، یادگاران شجره طیبه‌ای که معمار کبیر انقلاب اسلامی بنا نهاد که نشان از دوراندیشی و نگاه استراتژیک وهمه جانبه آن پیر فرزانه بود.

بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است که ولایت‌مداری، ایمان و از خود گذشتگی، شور و شعور و بصیرت را می‌توان در رهروان این راه الهی ارزشی به وضوح دید، راهی که باعث شد لشگر مخلص خدا از همه اقشار  مردم، دانش‌آموز، دانشجو، معلم، روحانی، ماموستا و کسبه و بازاریان این دیار با قدم نهادن در آن در طول هشت سال جنگ تحمیلی سرافرازانه از وطن و میهن اسلامی‌شان در برابر متجاوزان دفاع کرده و بعد از دفاع مقدس هم با تداوم این مسیر الهی، انقلاب و نظام اسلامی را از گزند و آسیب بدخواهان در امان نگه داشته و در تمام عرصه‌های اجتماعی، علمی، پزشکی، دفاعی، سازندگی و حوادث طبیعی با تمام توان و اخلاص به یاری مردم و کشور شتافتند.

بسیج امروز هم در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا به میدان آمده است، از خدمات پزشکی تا واکسیناسیون  و کمک‌های مومنانه و ... به قول مقام معظم رهبری بسیج یعنی نیروی کارآمد برای همه میدان‌ها.

اینجانب هفته مبارک بسیج را که به شعار «بسیج، پاره تن مردم» مزین گشته است به همه بسیجیان سرافراز و مردم انقلابی و همیشه در صحنه  استان کردستان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم که بتوانیم با گسترش تفکر بسیجی بر همه مشکلات کشور فائق آییم.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 2 =