تعویق سفر‌های عمره مفرده تا اطلاع بعدی

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) از تعویق پرواز‌های حج عمره تا اطلاع ثانوی به دلیل صادر نشدن مجوز پروازی از طرف عربستان خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، عملیات حج عمره قرار بود بعد از گذشت ۹ سال بامداد امروز با اولین پرواز از فرودگاه امام در ساعت ۵ و ۴۵ دقیقه انجام شود که به دلیل آنکه مجوز پرواز از طرف عربستان صادر نشد تا اطلاع ثانوی این پرواز‌ها لغو شده است. 

 

حسام قربانعلی در گفتگو با شبکه خبر درباره تعویق انجام حج عمره گفت: با توجه به فراهم شدن زیر ساخت‌های لازم در کشور برای انجام عملیات حج عمره، اما به دلیل صادر نشدن مجوز پرواز از سوی عربستان سعودی، فعلا این پرواز‌ها انجام نمی‌شود.

وی افزود: از چند ماه گذشته سازمان حج و زیارت، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت هواپیمایی ایران ایر تدارکات لازم را برای انجام عملیات اعزام ۳۰ هزار زائر بیت الله الحرام فراهم کرده بودند، اما بدلیل بروز پاره‌ای مشکلات این سفر‌ها به تعویق افتاده است.

قربانعلی ادامه داد: هنوز از تاریخ دقیق اعزام اطلاعی نداریم، اما به محض اخذ مجوز، این پرواز‌ها انجام می‌شود.

 

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن عذرخواهی از مسافران اعلام کرد: نمایندگان این شرکت و سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی در حال پیگیری مشکل ایجاد شده هستند و به محض رفع مشکل، پرواز انجام خواهد شد.

قرار بود ساعت ۵:۴۵ دقیقه صبح امروز با انجام نخستین پرواز از فرودگاه امام خمینی، پرواز‌های حج عمره پس از ۹ سال از سر گرفته شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 9 =