۵۶ کیلوگرم شیشه و تریاک در آذربایجان شرقی کشف شد

شناسهٔ خبر: 14DB6CCC -
تبریز – بیش از ۵۶ کیلوگرم شیشه و تریاک در آذربایجان شرقی کشف و ضبط شد.

به گزارش هاناخبر ،

ماموران نیروی انتظامی فرماندهی آذربایجان شرقی در راستای طرح مبارزه با تولید و توزیع مواد مخدر موفق به کشف و ضبط بیش از ۵۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند و پنج متهم را نیز در ارتباط با این پرونده ها دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

کشف ۱.۵ کیلوگرم شیشه در بناب

فرمانده انتظامی شهرستان بناب ظهر چهارشنبه در همین خصوص به خبرنگاران گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان پس از دریافت خبر مبنی بر فعالیت یک باند سه نفره در امر توزیع مواد مخدر صنعتی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ رمضان الهوردیان در ادامه اظهار داشت: ماموران پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی متوجه شدند که سرکرده باند با دو نفر دیگر جهت تهیه شیشه به یکی از شهرستان های جنوبی سفر کرده است و بر همین اساس پس از هماهنگی با مقام قضایی، خودروی آنها در برگشت در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شناسایی و متوقف شد.

وی گفت : با توقیف خودرو، راننده و سرنشینان که عرصه را برخود تنگ دیده بودند، با رها کردن خودرو به سمت مزارع کشاورزی متواری شدند که با اقدام به موقع پلیس دستگیر و در بازرسی از خودروی آنها مقدار یک کیلو  و ۵۰۰ گرم ماده مخدر از نوع شیشه کشف و متهمان با تشکیل پرونده و دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

کشف ۵۴ کیلو گرم تریاک در هریس

فرمانده انتظامی شهرستان هریس نیز از کشف مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد و در تشریح این خبر اظهار داشت: برابر اعلام پلیس مبارزه با مواد مخدر استان  مبنی بر حمل محموله مواد مخدر به مقصد یکی از شهرستان های همجوار شهرستان هریس، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ ستار داداشی وی در ادامه گفت: مأموران شهرستان با همکاری و پشتیبانی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کنترل محورهای مواصلاتی و پس از تعقیب و مراقبت های پلیسی موفق شدند متهم را که با یک دستگاه خودروی نیسان در حال حمل مواد بود، شناسایی و پس از تعقیب خودرو متهم، وی را در شهرستان هریس دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو موفق شدند مقدار ۵۴ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند که به طرز ماهرانه ای با لفافه در داخل جعبه های خرما در پشت خودروی نیسان جاسازی شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان هریس در پایان ضمن تاکید بر همکاری و ارتباط مداوم شهروندان با پلیس، از عموم شهروندان خواست: هرگونه اطلاع از فعالیت توزیع کنندگان مواد مخدر را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

کشف بیش از یک کیلو گرم تریاک در کلیبر

کشف مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک نیز خبری بود که فرمانده انتظامی شهرستان کلیبر با اعلام ان به خبرنگاران گفت: گفت : در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر، پلیس شهرستان کلیبر موفق شد در حین کنترل و بازرسی از خودرو های عبوری مقدار یک کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را از داخل یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس کشف کنند.

سرهنگ ناصر جامی در ادامه افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد کلیبر در این رابطه یک قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و یک دستگاه خودرو ی حمل کننده مواد مخدر را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی کلیبر تاکید کرد : کارکنان پلیس این شهرستان، با هوشیاری و تلاش بی وقفه با اخلال گران، برهم زنندگان امنیت اجتماعی به ویژه تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد جدی و قاطع نموده و برای تحقق امنیت مطلوب اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

سرهنگ جامی با اشاره به خانمان سوزی مواد مخدر و از بین بردن جوانان که سرمایه های آینده مملکت هستند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت سودجویان و خرید و فروش مواد مخدر به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 1 =