توزیع بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ حلقه لاستیک خودرو‌های سنگین در آذربایجان غربی

شناسهٔ خبر: 14DF3968 -
رییس سازمان صنعت معدن وتجارت آذربایجان غربی از توزیع ۶۴۳۴ حلقه لاستیک بین رانندگان ماشین آلات سنگین استان خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، جعفر صادق اسکندری رییس سازمان صنعت ،معدن وتجارت آذربایجان غربی گفت : در یک ماه گذشته از تعداد ۸۱۴۸ حلقه لاستیک خودرو‌های سنگین دریافتی آذربایجان غربی تعداد ۶۴۳۴ حلقه بین رانندگان ماشین آلات سنگین استان توزیع شده است.


وی همچنین از توزیع ۶ محموله به مقدار ۶۳ تن گوشت گرم گوسفندی طی یک ماه گذشته  در بین مردم استان خبر داد و گفت: این اقلام  با هماهنگی امور پشتیبانی دام سازمان جهاد کشاورزی استان و با قیمت مصوب ۳۷۵۰۰ تومان در سطح استان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شرکت تعاونی‌های مصرف ادارات توزیع شد که باعث کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت گوشت گرم شده است.


اسکندری افزود:با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی ۲۸۵ تن گوشت منجمد در بازه زمانی دو ماهه توزیع شده و ۸۰ تن نیز سهمیه جدید استانی می‌باشد و نیز با توجه به نزدیکی ایام اربعین حسینی، سازمان جهاد کشاورزی با نظر کمیته کنترل و نظارت نسبت به توزیع ۵۰ تن گوشت منجمد جهت مصارف نذورات، موکب‌ها و مصارف عمومی و ۵۰ تن مابقی جهت نیازمندی‌های موسسات آموزشی اقدام نموده است.


رییس سازمان صنعت معدن وتجارت آذربایجان غربی اظهار داشت: در ۱۵ روز دوم مهر سالجاری بیش از ۶۳۰۰ بازرسی از واحد‌های (تولیدی، توزیعی و خدماتی) در سطح عرضه صورت گرفته که در طی این بازرسی‌ها ۴۷۹ فقره پرونده تخلف با ۴۸۵ عنوان تخلف به ارزش بیش از ۸۰ میلیارد تومان پرونده تشکیل گردید و جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.


وی افزود: عمده گزارش کالایی به ترتیب مربوط به انواع نان، روغن نباتی و خواروبار و نیز عمده گزارش خدمات به ترتیب مربوط به رستوران‌های غذاخوری و مشاورین املاک می‌باشد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 1 =