انتقاد سرپرست فرمانداری بانه از عملکرد شبکه بهداشت و درمان این شهرستان

شناسهٔ خبر: 14E45D90 -
سرپرست فرمانداری شهرستان بانه از عملکرد شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به دلیل مشکلات فروان؟ کمبودها و ضعف شدید مدیریت بیمارستان به شدت انتقاد کرد.

به گزارش هاناخبر ،

محمد امین زاده در نامه‌ای به مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه با اشاره به کمبود و یا عدم استفاده از برخی تجهیزات اورژانسی موجود از جمله دستگاه سونوگرافی و همچنین دلایل و چگونگی نقل و انتقال بیماران اورژانسی بین بیمارستان های رازی و صلاح الدین ایوبی، موضوع سلامت، بهداشت، مراقبت های پزشکی و مراحل درمانی بیماران را بسیار حساس توصیف و تصریح کرد: ضعف عملکرد و مدیریت مجموعه بیمارستان رازی و مدیریت شبکه بهداشت و درمان ستان بانه در زمینه رسیدگی نکردن به این مشکلات محرز بوده و منجر به نارضایتی شدید مراجعه‌کنندگان شده و در صورت ادامه، وخیم تر شدن حال بیماران را به دنبال خواهد داشت.

وی از مدیر شبکه بهداشت و درمان خواست در اسرع وقت در راستای تامین تجهیزات و استاندارد سازی امکانات و رویه های پزشکی و درمانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی این شهرستان به ویژه بیمارستان جدیدالاحداث رازی بانه از طریق دانشگاه علوم پزشکی کردستان و دیگر مراجع مربوطه پیگیری‌های لازم را انجام دهد و نتیجه اقدامات انجام شده را اطلاع رسانی کند.

در جریان بازدید هفته گذشته سرپرست فرمانداری شهرستان بانه از بیمارستان‌های صلاح الدین ایوبی و رازی این شهر، جمعی از شهروندان و مراجعه کنندگان از نحوه نقل و انتقال بیماران اورژانسی به منظور انجام اقدامات درمانی و تشخیصی بین بیمارستان‌های رازی و صلاح الدین ایوبی و همچنین استفاده نکردن از دستگاه‌های موجود از جمله سونوگرافی به بهانه اورژانسی نبودن بیماران، کیفیت پایین برخی تجهیزات پزشکی به شدت انتقاد کردند که با واکنش تند سرپرست فرمانداری مواجه شد و مهندس امین زاده در زمینه پیگیری جدی مشکلات مطرح شده از طریق مراجع مربوطه و دانشگاه علوم پزشکی کردستان قول مساعد داد.

 اعتراض شدید سرپرست فرمانداری بانه، از طریق معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان و همچنین سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان هم پیگیری شده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 6 =