فعالیت جایگاه‌های سوخت در کردستان از سر گرفته شد‌

شناسهٔ خبر: 14F7DC85 -
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: پس از اختلال در بخشی از سیستم سامانه هوشمند در جایگاه‌های سوخت‌، مجدداً فعالیت پمپ بنزین‌های سطح استان از سر گرفته شد.

به گزارش هاناخبر ،

عبدالله گیتی‌منش با اشاره به اختلال در بخشی از سیستم سامانه هوشمند در جایگاه‌های سوخت، گفت: به دلیل اختلال در سامانه کارت‌های سوخت سراسر کشور، عرضه بنزین و نفت گاز در جایگاه‌های سوخت استان هم از ظهر امروز با مشکل روبه‌رو شد.

وی افزود: براساس دستورالعمل ابلاغی، از همان لحظه اول به منظور رفاه و ادامه خدمت‌رسانی به مردم، بلافاصله تیم‌های تخصصی به جایگاه‌ها سطح استان اعزام شدند تا تلمبه‌ها را از مدار خارج و مردم بتوانند با نرخ آزاد 3 هزار تومانی سوخت‌گیری کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به فعالیت 85 جایگاه مربوط به نفت و گاز در استان، ادامه داد: تاکنون این اقدام در 50 درصد جایگاه‌ها انجام شده و سوخت‌رسانی به ویژه در سنندج؛ مرکز کردستان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

گیتی منش یادآور شد: در تلاش هستیم تا مشکل 50درصد جایگاه‌های دیگر سطح استان را تا ساعت 24 امشب حل و مردم بتوانند تا حل مشکل سیستم، فعلا با نرخ آزاد سوخت‌گیری کنند.

وی با بیان اینکه سوخت‌رسانی بدون وقفه در 45 جایگاه سطح استان انجام می‌شود، بیان کرد: رانندگان خودروها اصلاً نگران نباشند و به شایعات توجه نکنند چراکه این مشکل کشوری برطرف و اوضاع به حالت عادی خود برمی‌گردد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 9 =