فراخوان چهارمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان اعلام شد

شناسهٔ خبر: 1502ABEA -
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان از اعلام فراخوان چهارمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر در استان خبر داد و گفت: علاقمندان تا ۱۸ بهمن فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش هاناخبر ،علی عباس داودنیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت : انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بزرگی برای ملت ایران و همه آزادی خواهان دنیا داشته است و با استفاده از زبان هنر می توان این دستاوردها را به نسل های آینده ساز جامعه منتقل کرد.

وی افزود: هنر کارتون و کاریکاتور یک هنر جهانی بوده و با بهره‌گیری از این هنر جهانی می‌توان آثاری منطبق با ارزش‌های اسلامی و انقلابی را خلق کرد.

داودنیا افزود: انجمن کارتون و کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان کردستان برای چهارمین سال متوالی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان، جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور ویژه دهه فجر را برگزار می‌کند.

وی به محورهای برگزاری این جشنواره اشاره کرد و افزود: جاهلیت مدرن و حقوق بشر آمریکایی، استکبارستیزی و جهاد همه جانبه، جبهه مقاومت و اتحاد آزادی خواهان دنیا در برابر جبهه استکبار، انقلاب اسلامی و تمدن سازی جهانی، مکتب حاج قاسم سلیمانی و خودباوری جوانان مسلمان از جمله محورهای این جشنواره است.

  مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان به شرایط جشنواره اشاره و اضافه کرد: هر شرکت‌کننده می‌تواند در هر بخش حداکثر شش اثر ارسال کند و آثار ارسالی نباید قبلاً برنده جایزه‌ای شده باشد، اما می‌تواند منتشرشده باشد.

وی یادآور شد: مهلت ارسال آثار به‌هیچ‌عنوان قابل تمدید نبوده و از هنرمندان تقاضا می‌شود در مهلت ذکرشده نسبت به ارسال آثار اقدام کنند.

داودنیا  آخرین‌مهلت ارسال آثار به این جشنواره را ۱۸ بهمن‌ماه جاری و تاریخ داوری آثار را  ۱۹ همین ماه خواند و افزود: ۲۰بهمن‌ماه جاری هم نتایج داوری آثار اعلام و  نمایشگاهی از آثار برپا خواهد شد.

وی یادآور شد: هنرمندان کارتونیست و کاریکاتوریست کشور می‌توانند آثار خود را از طریق نشانی kurdewaricartoon@gmail.com  ارسال کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر از فراخوان این جشنواره با شماره تماس ۰۸۷۳۳۲۹۱۱۷۸ تماس بگیرند.

منبع: کردپرس

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 8 =