شهردار جدید تبریز: ۵۵۰میلیاردتومان بدهی شهرداری دلسردم نمی‌کند

شناسهٔ خبر: 1525C5D5 -
شهردار جدید تبریز اعلام کرد: بدهی ۵۵۰میلیارد تومانی شهرداری تبریز قطعا باعث دلسردی ما نخواهد شد.

به گزارش هاناخبر ،

ایرج شهین باهر عصر یکشنبه در جلسه تودیع و معارفه شهردار کلانشهر تبریز که در تالار پتروشیمی تبریز با حضور جمعی از مسئولان شهری و استانی برگزار شد، ضمن تقدیر از اعضای شورای پنجم شهر تبریز بخاطر اعتماد و انتخاب‌شان، ابراز کرد: حمایت‌های استاندار و نماینده ولی فقیه در استان از اولین روز کاری بنده قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: اعلام می‌کنم با تمام وجود و جدیت و با الهام از آموزه‌های دینی و سرلوحه قراردادن منش امام علی (ع) در راستای عمل به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید تلاش خود را خواهم کرد.

شهردار جدید تبریز همچنین اضافه کرد: بدهی ۵۵۰میلیارد تومانی شهرداری تبریز قطعا باعث دلسردی ما نخواهد شد. با همدلی اعضای شورا و بهره‌گیری از نخبگان و نیروهای جوان شهر می‌توان با برقراری عدالت همگانی و اجتناب از مسائل سیاسی در ارتقا شهر کوشید.

وی پاکدستی و تخصص را اولویت و شعار خود دانست و بیان کرد: همه دست در دست هم داده و تلاش خواهیم کرد رانت و فساد را از بطن مدیریت شهری بزداییم. اطمینان خاطر می‌دهم به وسیله شفاف‌سازی امور هیچ‌گونه تعاملی با افراد فاسد نخواهیم داشت.

شهین باهر همچنین با بیان اینکه عمل مبنای کارهای اوست، تصریح کرد: معتقدم مردم از شعار خسته شده‌اند و چیزی را می‌پذیرند که انجام شده است.

وی درباره عملکرد خود در زمان کوتاهی که به سمت شهردار ‌تبریز انتخاب شده است، اعلام کرد: گام‌های موثری را در موضوع بدمسکنی که دغدغه یک سوم مردم شهر است برداشته‌ایم و در طی همین مدت کوتاه هماهنگی‌های اولیه را برای جراحی عظیم شهری با شرکت های بین المللی آغاز کرده ایم.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 9 =