نخستین جشنواره مجازی دف‌نوازی ‌غرب کشور در مهاباد برگزار می شود

شناسهٔ خبر: 1555033D -
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: نخستین جشنواره دف‌نوازی و مولودی‌خوانی ‌غرب کشور با عنوان "نوای وحدت" به میزبانی این شهرستان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش هاناخبر ،سیامند جوانبخت روز دوشنبه اظهار داشت: این جشنواره در سه بخش تک‌نوازی دف، مولودی‌خوانی (مداحی) و گروه‌نوازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تا هفتم آبانماه سال جاری آثار خود را به صورت فیلم به دبیرخانه آن ارسال کنند.

او اضافه کرد: به دلیل شرایط کرونا نخستین جشنواره دف‌نوازی و مولودی‌خوانی ‌غرب کشور با عنوان "نوای وحدت" به میزبانی شهرستان مهاباد به صورت مجازی برگزار می‌شود.

جوانبخت گفت: هیات داوران این جشنواره که از اساتید برجسته این رشته در سطح کشور هستند، آثار ارسالی را در هر رشته داوری می‌کنند و سپس نفرات اول تا سوم انتخاب و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد در خصوص اختتامیه این جشنواره نیز بیان کرد: بر اساس تصمیم ستاد کرونا در استان در خصوص نحوه برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره تقدیر از نفرات و گروه‌های برتر در مهاباد تدابیر لازم اندیشیده می شود.

او  ادامه داد: آیین اختتامیه هم همزمان با هفته وحدت روزهای ۱۴ و ۱۵ آبان در این شهرستان به صورت مجازی خواهد بود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد از علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره "نوای وحدت " خواست فیلم آثار خود را با شماره تلفن همراه ۰۹۰۱۵۸۸۳۵۱۷ از طریق برنامه واتساپ ارسال کنند و در صورت نیاز با شماره تلفن ۴۲۲۲۰۹۹۳ با دبیرخانه جشنواره تماس بگیرند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 4 =