۹ واحد صنفی بی‌توجه به کرونا در خراسان شمالی پلمب شد

شناسهٔ خبر: 15862BDD -
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی گفت: ۹ واحد صنفی در شهرستان‌های مختلف استان که به دستورالعمل محدودیت‌های جدید کرونایی بی‌توجه بودند، پلمب شد.

به گزارش هاناخبر ،مهدی کرامتی روز یکشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: این واحدها بی توجه به محدودیت های کرونایی به صورت غیرمجاز، فعالیت داشتند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی افزود: در این مدت، یک واحد صنفی هم به علت مقاومت در برابر اجرای طرح، علاوه بر پلمب به مراجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: طرح محدودیت های جدید کرونایی از اول آذر ماه جاری آغاز شده است و در این زمینه ۶۲ گروه بازرسی و نظارت ها بر رعایت پروتکل های بهداشتی را بر عهده دارند.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای این طرح نظارت ها و برخوردها تشدید یافته است افزود: تاکنون سه هزار و ۲۵۶ بازرسی از اصناف و گروه های شغلی مختلف انجام و ۵۴ اخطار کتبی به اصناف داده شده است.

کرامتی گفت: با اعمال محدودیت ها از اول آذر ماه، فعالیت تمام مشاغل جزو مشاغل گروه یک، ممنوع است و فعالیت مشاغل گروه یک هم، صرفا با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز خواهد بود.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی با اشاره به تعطیلی ۲ هفته ای در محدودیت های جدید افزود: نظارت و بازرسی از فعالیت بازاریان و اصناف تشدید شده است و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

خراسان شمالی از اوایل مردادماه در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد و در هفته های اخیر شمار فوتی های ناشی از ابتلا به ویروس کویید ۱۹ افزایش یافته است. 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 6 =