حذف نقطه پرحادثه کیلومتر ۶ محور شاهین دژ – بوکان

شناسهٔ خبر: 15D04F9A -
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان شاهین دژ گفت:با تلاش راهداران نقطه پرحادثه کیلومتر ۶ محور شاهین دژ – بوکان حذف و ایمن سازی شد.

به گزارش هاناخبر ،

پاشایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان شاهین دژ گفت: حذف نقطه پرحادثه در کیلومتر ۶ محور شاهین دژ – بوکان در راستای ایمن سازی و حذف نقاط پر حادثه در حال انجام است که با اجرای آن شاهد افزایش ایمنی تردد‌های جاده‌ای و کاهش تصادفات در این نقطه خواهیم بود.

پاشایی با بیان اینکه حذف محل پر حادثه مذکور در شورای ترافیک شاهین دژ مصوب شده بود، افزود: محور یاد شده به علت عرض کم، داشتن پیچ ۹۰ درجه و نداشتن شانه از محل پر تصادف بود که شناسایی و رفع گردید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان شاهین دژ  با اشاره به اینکه تمامی اقدامات به صورت امانی و امکانات مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام شده است، اظهار داشت: با تلاش صورت گرفته به منظور حذف محل پر حادثه، ارتقا کیفی خدمات جاده‌ای و به تبع آن افزایش ظرفیت ترافیک را شاهد خواهیم بود.

پاشایی یادآور شد: برای حذف نقطه پر حادثه کیلومتر ۶ محور شاهین دژ – بوکان عملیات شامل تراشه برداری بطول یک کیلومتر، به عرض ۵ متر و به ارتفاع ۴ تا ۶ متر انجام یافته و ۵۰۰ متر نیز در دست اجرا است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 2 =