زمان بهره برداری از سالن 6 هزار نفری سنندج اعلام شد

شناسهٔ خبر: 15E399FA -
مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به همراه استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه و مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ظهر روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه از سالن شش هزار نفری شهر سنندج بازدید کرد و گفت، این پروژه در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش هاناخبر ،

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ظهر روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه در راستای بررسی وضعیت پروژه های این شرکت به استان کردستان سفر کرد.
در این سفر حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به همراه مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از سالن 1200 نفره شهرستان کامیاران بازدید کرد و گفت، این پروژه در هفته آینده به طور کامل آماده افتتاح و بهره برداری خواهد بود.
کریمی در ادامه سفر خود به منظور بررسی آخرین وضعیت سالن شش هزار نفری شهر سنندج عازم مرکز استان شد و به همراه استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه و مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از بخش های مختلف این طرح قدیمی بازدید به عمل آورد.
سالن شش هزار نفری شهر سنندج از سال 84 کلنگ آن بر زمین زده شد که از همان روزهای نخست با کمبود اعتبارات رو به رو بود و این موضوع منجر شد تا این پروژه در زمان مناسب به بهره برداری نرسد.
این روزها عامه مردم، جامعه ورزش استان و مسئولین هر وقت از مقابل بزرگترین پروژه کردستان در استادیوم 22 گولان عبور می کنند خواهند دید که سالن شش هزار نفری با قامتی بلند با ستون های برافراشته هنوز نتوانسته خودی را نشان دهد و تاکنون هیاهوی ورزشی را به خود ندیده است.
تعدادی از ورزشکاران و قهرمانان رشته های مختلف ورزشی تا کی حسرت یک فریاد و هورای بعد از پیروزی در رقابت های ورزشی را در این سالن به دل فرو ببرند، سالن شش هزار نفری شهر سنندج برای همیشه یک همت بلند می خواهد تا بعد از 12 سال جان تازه ایی به خود بگیرد.
دیگر تاب و توان مردم و جامعه ورزش کردستان و حتی خود مسئولین به سر آمده است که سالن شش هزار نفری نباید به حال خود رها شود چون این موضوع زیبنده ورزش استان نبوده و نخواهد بود.
مسئولین ارشد استان و وزارت ورزش و جوانان امسال پای کار آمده اند تا با همتی بلند دستی اساسی بر سر و روی سالن شش هزار نفری بکشند و کار را به طور کامل تمام کنند.
استاندار کردستان که این موضوع را یکی از دغدغه های مهم و اولویت برای خود می داند از محل اعتبارات استانی مبلغ 10 میلیارد تومان را به این پروژه اختصاص دادند تا نوید بخش یک حرکت عظیم در احداث این پروژه مهم باشد.
حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز در پایان بازدید خود خیال همه را برای همیشه راحت کرد و گفت این پروژه نهایتا تا دهه فجر سال جاری با 10 میلیارد از محل اعتبارات ملی کاملا به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 7 =