آیا مدارس در استان کردستان تعطیل می‌شود؟

شناسهٔ خبر: 16D39DC3 -
در جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان درباره تعطیلی مدارس توضیحاتی از سوی متولیان آموزش و پرورش کردستان ارائه شد.

به گزارش هاناخبر ،جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با نماینده ولی فقیه در کردستان پیرامون چگونگی ‌برگزاری برنامه‌های ملی و مذهبی در نیمه دوم سال‌جاری در استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید همه مراسمات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

وی با اشاره به نقش راهبری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به‌عنوان متولی رسمی و قانونی مناسبت‌های ملی و مذهبی و با توجه به شرایط حاکم بر کشور تحت گسترش ویروس کرونا گفت: مناسبت‌های امسال از جمله 40سالگی دفاع مقدس، روز ملی استکبارستیزی فشار حداکثری آمریکا و انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری و نخستین سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد سلیمانی از ویژگی‌های خاصی برخوردار بوده که همگی نیازمند برنامه‌ریزی مناسب جهت اجرای مطلوب برنامه‌ها با توجه به شرایط حال حاضر کشور است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی برای اجرای برنامه‌ها تصریح کرد: باید تهدید کرونا را به مدیریت مطلوب به فرصت تبدیل کرد و با احصای موضوعات مهم پیش‌رو و تاکید بر تعطیل‌ناپذیری برنامه‌های ملی و مذهبی، به وظایف دینی و انقلابی خود با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی عمل کنیم.

وی افزود: برای برگزاری برنامه‌ها و راهپیمایی‌ها در نیمه دوم سال‌جاری به تناسب مقتضیان روزهای آتی و براساس نظرات ستاد مقابله با کرونا در استان تصمیم‌گیری خواهد شد.

حجت‌الاسلام سادات یادآور شد: علاوه‌بر برگزاری یک برنامه محوری محدود، در سطح ادارات نیز برنامه‌های اختصاصی در ایام‌الله مختلف با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 3 =