رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان:

فرهنگ پویایی به عنوان فرهنگ غالب در دستگاه‌های اجرایی نهادینه شود

شناسهٔ خبر: 1714206D -
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: برای جلوگیری از روزمرگی و بی‌انگیزگی در سیستم اداری باید فرهنگ پویایی و توسعه در دستگاه‌های اجرایی به عنوان فرهنگ غالب نهادینه شود.

به گزارش هاناخبر ، اکبر محمدی ظهر چهارشنبه در آئین معارفه سرپرست معاونت امور هماهنگی برنامه و بودجه این سازمان با اشاره به لزوم توجه به نیروی انسانی درون سازمانی و ایجاد انگیزه و پویایی در هر سازمان اظهار کرد: در هر سازمان نیروی انسانی به عنوان اصلی‌ترین منابع هر سازمان می‌تواند علاوه بر ایجاد بستر لازم برای رشد و شکوفایی آن سازمان، زمینه ساز نیل به اهداف و تعالی سازمانی شود.

وی بیان کرد: پرورش نیروی انسانی کارآمد پشتوانه محکمی برای دستیابی به اهداف بلند مدت در هر سازمانی به شمار می‌رود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان ارزیابی و پایش حوزه‌های مختلف سازمان را یکی از برنامه‌های این سازمان برشمرد و گفت: ارزیابی عملکرد و شناخت نقاط ضعف، قوت و استفاده از خرد جمعی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه سازمانی باشد که لازمه این مهم مشارکت بدنه کارشناسی سازمان در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها است.

وی روزمرگی، بی‌انگیزگی و عدم پویایی مجموعه را یکی از بزرگترین آفت‌های سیستم اداری کشور توصیف کرد و بیان داشت: برای جلوگیری از این معضلات باید فرهنگ پویایی و توسعه در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی به عنوان فرهنگ غالب نهادینه شود.

محمدی زمینه سازی جهت رشد و ارتقا شغلی کارکنان مجموعه با نگاه به شایستگی‌های فردی را یکی از اقدامات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در راستای ایجاد انگیزه بین کارکنان برشمرد و افزود: رویکرد جدید سازمان توجه به نیروی انسانی باانگیزه، کوشا و متعهد است که در این مسیر تلاش خواهد شد از ظرفیت کلیه کارکنان سازمان به خوبی بهره‌گیری شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان ابراز امیدواری کرد؛ با تعامل، همکاری و تلاش مضاعف شاهد ارتقا بیش از پیش جایگاه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به عنوان یکی از مهم‌ترین سازمان‌های تأثیرگذار در توسعه استان باشیم.

گفتنی است؛ با صدور حکمی از سوی اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان منتهی قادری به عنوان سرپرست معاونت امور هماهنگی برنامه و بودجه این سازمان منصوب شد.

منتهی قادری پیش از این به مدت ۱۴ سال در سمت رئیس گروه تلفیق برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان فعالیت کرده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 6 =