اجرای طرح های محرومیت زدایی در سردشت

شناسهٔ خبر: 1726B7F3 -
امسال ۲۵ طرح عمرانی مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردارسردشت اجرا شده است.

به گزارش هاناخبر ،مسئول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه سردشت  گفت: این قرارگاه  در راستای مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار این شهرستان  با هزینه بالغ بر30 میلیارد ریال طرح های عمرانی اجرا کرده است.

سرگرد عبدالله آذرنییاد اظهار کرد: در راستای فرمان مطاع مقام معظم رهبری مبنی بر مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار، بسیج سازندگی سپاه این شهرستان امسال 25 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال اجرا کرده است.

 آذرنییاد افزود: این طرح ها شامل احداث 11 واحد مسکونی مددجویی، 2 طرح تامین آب شرب روستایی و انتقال آب به مزارع کشاورزی به متراژ یک هزار متر مربع ، احداث دو جاده روستایی ، احداث دو دهنه پل، احداث دیوار ساحلی و سیل کش و همچنین مرمت و بازسازی 6 باب خانه محروم و خانه عالم می باشد.

وی بیان کرد: برای اجرای این طرح ها از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) و سپاه شهدای آذربایجان غربی هزینه شده و با اتمام آنها 300 خانوار روستایی از مناطق کم برخوردار شهرستان از آنها بهره مند شده اند.

وی افزود: انتظار می رود تا پایان سال 30 طرح دیگر عمرانی که در دست اجرا هستند نیز در مناطق کم برخوردار و محروم شهرستان به اتمام برسد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 9 =