1.5 میلیارد کالای قاچاق در کرمانشاه کشف شد/ دستگیری محوله قاچاق قطعات یدکی خودرو در اسلام آبادغرب

شناسهٔ خبر: 1741F9E1 -
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲ محموله قاچاق کالا شامل کود و توتون قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

سرهنگ «جمال سلمانی» اعلام کرد: پس از اطلاع پلیس کرمانشاه از ورود ۲ دستگاه کامیون و اتوبوس حامل کالای قاچاق رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: ماموران انتظامی کرمانشاه پس از کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر تردد آنها شده و بعد از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به توقیف هر ۲ دستگاه خودرو اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از کامیون 5 تن کودشیمایی و در بازرسی از اتوبوس نیز ۹ هزار عدد توتون قلیان قاچاق کشف گردید، افزود: ارزش محموله قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می باشد.

این مقام انتظامی در پایان سخنان خود از دستگیری دو نفر از قاچاقچیان خبر داد.

دستگیری محوله قاچاق قطعات یدکی خودرو در اسلام آبادغرب

سرهنگ «محمدرضا یاری» با تایید این خبر عنوان کرد: با تلاش های شبانه روزی پلیش 2 سارق با 20 فقره سرقت در شهرستان اسلام آبادغرب دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب بیان داشت: متهمان دستگیر شده در بازجویی های انجام شده به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی و قطعات و محتویات خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ یاری در  در پایان از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 4 =