زمانی برای مستی (کشتن) سگ ها در مرز باشماق مریوان

شناسهٔ خبر: 176395A9 -
وجود بوی بد و تعفن این کشتار سگ ها  که کم هم نیست انواع مختلف بیماری ها را نیز به همراه دارد.

به گزارش هاناخبر ، درست زمانی که دمای هوای 40 درجه به شدت هر جنبنده ای را می آزارد و همه اعصاب ها از شدت گرمای طاقت فرسا و مضاف بر آن بوی انواع گازوئیل، بنزین ودود تانکر ها نفس ها را می رنجاند دیدن شمار زیادی از لاشه سگ ها سخت البته هر وجدانی را می آزارد.
وجود بوی بد و تعفن این کشتار سگ ها  که کم هم نمی باشد انواع مختلف بیماری ها را نیز به همراه دارد.
چند صد متر آنطرف تر نیز لاین مسافر بری وگذر گاه مسافرین  و زوار  اربعین حسینی  نیز نمایان است.
جناب آقای شهردار تازه نفس مرحمت بفرمایید به پیمانکار این شاهکار بی بدیل یا مسؤل مربوطه دستوری ابلاغ فرمایید که بعد از کشتار این زبان بسته ها که بی شک در شکم اکثر این موجودات بی دفاع توله های زیادی هست نسبت به جمع آوری لاشه این سگ ها اقدام کنند.
آقای شهردار همچنان که حتماً خوب اطلاع دارید طبق دستورالعمل وزارت کشور کشتار سگ ها آنهم در محوطه همچون مرز باشماق که محدوده خارج از شهر یا روستا مسکونی می باشد خلاف قانون محسوب می شود.
صد البته بیشتر مردم وشهروندان به حکم شرح مقدس اسلام سگ ها را تنها نجس می دانند و این حیوان را پلید نمی داند وبا کشتار این حیوانات‌ زبان بسته و صد البته بی آزار در مرز باشماق به شدت مخالف اند.
جناب آقای شهردار ناگفته پیداست که شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید  تمهیداتی را بیاندیشند که این سگ‌ها را لزوماً زنده‌گیری کنند ونسبت به عقیم سازی آنها اقدام کنند و در پناه‌گاه‌هایی که احداث شده است‌، مجوز گرفته‌ و تحت نظارت فعالیت می‌کنند‌، قرار دهند و در آنجا آب و غذا داده شوند تا به زندگی‌طبیعیشان ادامه دهند. ضمن اینکه در کوچه و خیابان و بیابان هم رها نباشند که این حیوانات بنا به غریزه طبیعی و حیوانی خود در مواقع خطر  و برای دفاع از خود به کسی حمله نکنند و کسی را دچار گاز گرفتگی نکنند و جمعیت آن‌ها هم کنترل شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 6 =