حدود هشت میلیارد تومان پاداش به مشترکان خانگی برق کرمانشاه پرداخت شد

شناسهٔ خبر: 178D0639 -
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به طرح پاداش ۲۰ برابر مصرف شرکت توانیر به مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت می کنند، گفت: از ابتدای این طرح در خرداد ماه تاکنون بیش از هفت میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان پاداش به مشترکان خانگی خوش مصرف در استان پرداخت شده است.

به گزارش هاناخبر ، «محمد مرادی» روز چهارشنبه به هاناخبر افزود: در خرداد و تیر ماه این مبلغ به مشترکان خانگی که نسبت به سال گذشته کاهش مصرف داشته اند پرداخت شده و بیشترین پاداش به یک مشترک با ۹۳۰ هزار تومان در ۲ ماه بوده است.

وی اضافه کرد: در خرداد و تیر از ۶۱۲ هزار قبض صادر شده، ۱۹۶ هزار مشترک خانگی شامل پاداش شدند.

مرادی در ادامه کرمانشاه را یکی از ۶ استان کشور دانست که در رعایت الگوی مصرف به عنوان سرآمد در مدیریت مصرف برق و دریافت پاداش خوش مصرفی معرفی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در بخشی دیگر از صحبت های خود بیان داشت: الگوی مصرف برق مناطق عادی مانند کرمانشاه را ۳۰۰ کیلو وات در ماه است که مشترکان خانگی این مناطق استان خوشبختانه در ۲ ماه گذشته ۹۵ درصد رعایت الگوی مصرف داشتند.

مرادی همچنین گفت: در مناطق گرمسیری رعایت الگوی مصرف هزار کیلو وات است که بیش از ۹۰ درصد مشترکان خانگی ما در مناطق گرمسیری رعایت الگوی مصرف داشتند.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 6 =