تشریح وضعیت سخت رانندگان و فشار‌های اقتصادی

شناسهٔ خبر: 180C2FEF -
رئیس انجمن صنفی رانندگان بخش حمل و نقل کالا گفت : مشکلات اقتصادی باعث بسته شدن دست انجمن شده است.

به گزارش هاناخبر ،

بهزاد عمرملی رییس انجمن صنفی رانندگان بخش حمل و نقل کالای شهرستان کرمانشاه، با تشریح وضعیت سخت رانندگان و فشار‌های اقتصادی که این قشر متحمل می‌شوند، گفت : حقوق رانندگان باید بیشتر رعایت شود. مشکلات اقتصادی باعث بسته شدن دست انجمن صنفی رانندگان شده است.

او گفت : با توجه به تخصیص لاستیک حمایتی، درحال توزیع لاستیک در بین رانندگان هستیم که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان دراین راستا کمک‌های زیادی کرده، ولی تعداد ناوگان زیاد و تخصیص کم است که این مشکل مربوط به وزارت صمت می‌شود که تخصیص لاستیک به موقع صورت نمی‌پذیرد و این امر باعث کمبود لاستیک شده است.

او افزود: از مسئولین محترم خواهشمندم در این شرایط اقتصادی سخت، موضوع تأمین قطعات یدکی و تخصیص لاستیک حمایتی را جدی بگیرند و دلسوزانه‌تر کمک حال رانندگان باشند.

عمرملی افزود: با رایزنی‌های انجام شده و جلساتی که با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه داشته ایم، توانسته ایم افزایش ۳۰ درصدی حمل و نقل کالا را داشته باشیم که این عمر باعث شده است تا حدودی به مشکلات هزینه‌های رانندگان کمک شود.

عمرملی رئیس انجمن صنفی رانندگان بخش حمل و نقل کالای کرمانشاه گفت: در حال حاضر مشکل کمبود بار نداریم، ولی متأسفانه شرکت‌های باربری بخوبی بار را توزیع و تقسیم نمی‌کنند طی جلساتی که با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه داشته ایم، دستوراتی مبنی بر حل این مشکل داده شده است.

او افزود: انجمن صنفی رانندگان در راستای تحقق منافع جمعی رانندگان، فعالیت و تلاش می‌کند .

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 3 =