هزینه ۶۴ هزار میلیارد ریالی برای زیرساخت‌های اربعین

شناسهٔ خبر: 180F86D7 -
استاندار ایلام با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های اربعین در این مدت گفت: ۶۴ هزار میلیارد ریال برای زیرساخت‌های اربعین استان هزینه شده است.

به گزارش هاناخبر ، حسن بهرام‌نیا در جلسه ستاد اربعین استان در سالن جلسات مانیتورینگ اربعین مهران، با اشاره به اهمیت توسعه زیر ساختها در این مدت و هزینه ۶۴ هزار میلیارد ریالی برای زیرساخت‌های اربعین ایلام، اظهار داشت: از امروز نیز محور ایلام - مهران به صورت چهارخطه در اختیار زائران قرار گرفت.

 

وی در ادامه بیان کرد: امروز بعد از یک وقفه کوتاه مجدداً و با پیگیری‌ها و بازدید میدانی در پایانه زرباطیه، کار جابه‌جایی زوار تسهیل یافته است.

 

استاندار ایلام همچنین عنوان کرد: به منظور جلوگیری از گرمازدگی در پایانه زرباطیه، تعداد اکیپ‌های سلامت نیز افزایش می‌یابد و به صورت ۲۴ ساعته خدمات مورد نیاز به زائرین ارائه می‌شود.

 

بهرام‌نیا یادآور شد: تمهیدات لازم برای برگشت زائران از روز شنبه نیز اندیشیده شده و از هم‌اکنون باید اتوبوس به اندازه‌ی کافی و متناسب با برگشت زائران در پایانه برکت مدنظر قرار گیرد.

 

استاندار ایلام با تاکید انسجام و هماهنگی بین تمامی اعضای ستاد اربعین استان، مطرح کرد: در قرارگاه ستاد اربعین همه مسایل و مشکلات زوار احصا و برای تسهیل در خدمات‌رسانی بی وقفه به زوار موانع موجود برطرف شود.

 

وی با تاکید بر تشکیل کمیته حمل و نقل ستاد اربعین استان، تاکید کرد: کمیته حمل و نقل قرارگاه اربعین به زودی تشکیل و از تمامی ادارات ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سواری تا پایان اربعین در اختیار ستاد اربعین برای خدمات رسانی به زوار قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 8 =