آذربایجان غربی توانایی برگزاری مسابقات بین‌المللی ورزشی را دارد

شناسهٔ خبر: 184E7823 -
استاندار آذربایجان غربی گفت: با توجه به امکانات موجود در استان می‌توان مسابقات ورزشی بین‌المللی را در این استان به سهولت برگزار کرد.

به گزارش هاناخبر ،

محمدمهدی شهریاری در مراسم افتتاحیه چهاردهمین دوره مسابقات بین‌المللی جایزه بزرگ کاراته جام وحدت و دوستی که در ورزشگاه شش هزار نفری این شهر برگزار شد اظهار داشت: با توجه به امکاناتی که در استان وجود دارد می‌توان مسابقاتی بین‌المللی را برگزار کرد.

وی افزود: زیرساخت لازم برای برگزاری مسابقات وجود دارد اما کافی نیست و باید در این ارتباط کارهای بیشتری صورت گیرد.

خاویر اسکالانته رئیس جهانی فدراسیون کاراته در این مراسم با اشاره به کیفیت کاراته ایران اظهار داشت: این کشور حرف‌های زیادی برای گفتن در این رشته ورزشی در سطح دنیا دارد و یکی از تیم‌های خوب جهان است.

وی افزود: سومین دوره است که در این مسابقات حاضر می‌شود و سطح و کیفیت برگزاری مسابقات بسیار بالا است و شهر ارومیه نیز میزبانی خوبی را از تیم‌های شرکت کننده به عمل آورده است.

محمدصادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته کشور گفت: آذربایجان غربی در رشته کاراته یکی از استان‌های فعال بوده و تابه‌حال کارهای بزرگی در این رشته ورزشی انجام داده است.

وی افزود: مشکل بزرگی که این رشته ورزشی دارد نداشتن انستیتو کاراته است و ازلحاظ قهرمانی و سایر موارد مشکلات در حد کم وجود دارد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 3 =