فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:

جزئیات دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش شرور در ایلام

شناسهٔ خبر: 185D6BBC -
فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار با بیش از ۳۰ فقره شرارت در شهرستان ایلام خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، سردار «جمال سلمانی» با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارش مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر شرارت و چاقو کشی  و سلب آسایش توسط دو نفر از اراذل و اوباش ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان ایلام قرار گرفت.

وی اضافه کرد: متهمان  که دارای سابقه بیش از ۳۰ فقره شرارت بودند با عربده کشی و شرارت موجب برهم زدن نظم و امنیت  شهروندان شده بودند، با اقدام به موقع ماموران کلانتری۱۱ در محل دستگیر و با  هماهنگی مقام قضائی به کلانتری دلالت داده شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه  در بازرسی از متهمان یک قبضه قمه و چاقو کشف شد عنوان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس  به چاقو کشی ، شرارت و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان  اعتراف کردند.
به گزارش ایسنا و به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی ایلام، فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است گفت: فراجا در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد  برهم زدن نظم و امنیت عمومی را دارند برخورد می‌کند .

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 1 =