۱۸ هزار مترمربع فضای سبز در بلوار انتظام سنندج احداث شد

شناسهٔ خبر: 18A07D23 -
مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: عملیات احداث ۱۸ هزار مترمربع فضای سبز در بلوار انتظام سنندج احداث شد.

به گزارش هاناخبر ،

فواد کریمی مدیر شهرداری منطقه سه سنندج از اتمام عملیات احداث فضای سبز بلوار انتظام در سنندج خبر داد.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج بیان کرد: توسعه و گسترش فضای سبز شهری و احداث پارک‌ها و تفرجگاه‌ها نقش بسزایی در ارتقاء سطح سلامت شهروندان و پرکردن اوقات فراغت شهروندان دارد.

او گفت: در سال‌جاری عملیات احداث چندین هزار متر مربع فضای سبز در نقاط مختلف و بلوار‌های سطح منطقه در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

او گفت: احداث بوستان فرهنگی، تفریحی و ورزشی ۲۰ هکتاری در دگران یکی از اقدامات مهم این شهرداری امسال در راستای توسعه سرانه فضای سبز است که مراحل پایانی احداث این بوستان در حال اجرا است.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج اعلام کرد: احداث فضای سبز و کف فرش پیاده رو بلوار انتظام یکی دیگر از طرح‌های این شهرداری در راستای توسعه سرانه فضای سبز و ارتقاء سطح سیما و منظر سطح شهر بود که عملیات اجرای آن در سال‌جاری آغاز شد. کریمی عنوان کرد: احداث پارک ۲۲ هزار متری واقع در بلوار ساحلی یکی دیگر از اقدامات این شهرداری در سال‌جاری بود که این پارک هم اکنون تکمیل شده است.

کریمی افزود: طول فضای سبز احداث شده ۶۰۰ متر و عرض آن متغیر بود و در کل ۱۸ هزار متر مربع فضای سبز و ۶ هزار متر مربع کف فرش پیاده رو در بلوار انتظام انجام شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 6 =