آتش‌سوزی به انبار علوفه در فاروج ۶ میلیارد ریال خسارت زد

شناسهٔ خبر: 190FAC5C -
در پی آتش گرفتن انبار علوفه‌ای در روستای کوران ترکیه شهرستان فاروج بیش از ۶ میلیارد ریال خسارت وارد شد.

به گزارش هاناخبر ، فرمانده انتظامی شهرستان فاروج در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره آتش‌سوزی در روستای کوران ترکیه، بلافاصله گشت انتظامی پاسگاه نجف‌آباد به محل اعزام شد.آتش‌سوزی به انبار علوفه در فاروج ۶ میلیارد ریال خسارت زد
علیرضا پوربه گفت: در بررسی مأموران مشخص شد انبار علوفه در منزل یکی از اهالی روستا به علت نامعلومی دچار حریق شده و عوامل آتش‌نشانی شهرستان فاروج و تیتکانلو نیز در محل مشغول خاموش کردن آتش هستند.
وی با بیان اینکه علیرغم حجم بالای آتش نهایتاً با کمک اهالی روستا و آتش‌نشانی خاموش شد، افزود: مالک انبار اظهار داشته در این آتش‌سوزی حدود ۵۰ تن کاه، ۲۵ تن یونجه، ۲۷ تن گندم و جو، ۳ دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه سم پاش، یک دستگاه دینام بلوک زنی، یک دستگاه خرمن‌کوب و یک دستگاه بیل جلوی لودر کاملاً سوخته است.
فرمانده انتظامی شهرستان فاروج همچنین با بیان اینکه در این آتش‌سوزی یک باب طویله گوسفندان نیز کاملاً تخریب‌شده است، گفت: مالک انبار اظهار داشته در این آتش‌سوزی مبلغ ۶ میلیارد ریال خسارت واردشده است.

سرهنگ پوربه گفت: خوشبختانه این آتش‌سوزی خسارت جانی نداشته و علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان مربوطه در حال بررسی است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 5 =