طرح آمران سلامت در استان ایلام اجرا می شود

شناسهٔ خبر: 191420AC -
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان از اجرای طرح آمران سلامت همزمان با سراسر کشور در استان ایلام خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،علی اصغر علی اکبری افزود: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا به یکی از بزرگترین دغدغه های حال حاضر کشور و استان تبدیل شده است و شاهد وضعیت قرمز در استان هستیم، در راستای لبیک به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری در خصوص لزوم تلاش مضاعف، ابتکارات جدید و بهره گیری حداکثری از ظرفیت های موجود برای کنترل ویروس کرونا، طرح آمران سلامت با هدف ترویج فرهنگ پیشگیری، جلب مشارکت مدنی و حمایت بهداشتی و درمانی از اقشار آسیب پذیر جامعه در مواجهه با کوئید ۱۹ و همچنین توسعه آموزش‌های همگانی به اجرا در خواهد آمد.

او گفت: طرح‌ ‎آمران سلامت از پنجم تا پانزدهم آبان‌ماه با هدف دعوت مردم به ‎رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با مشارکت جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح اعضای جوانان و داوطلبان بشردوست جمعیت هلال احمر در قالب تیم های سحاب و سحر  به ویژه در اماکن پرتردد به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

وی همچنین افزود: راهنمایی لسانی به افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، توصیه به حفظ فاصله اجتماعی و امر به رعایت نکات بهداشتی با حفظ احترام به شان و منزلت انسانی به منظور کمک به سلامت جامعه از اهم وظایف آمران سلامت است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 1 =