گمرک کرمانشاه سهم نخست میزان صادرات استان

شناسهٔ خبر: 1923F8B4 -
مدیرکل گمرکات کرمانشاه گفت : گمرک کرمانشاه با بیش از ۷۶۱ میلیون دلار صادرات در ۱۰ ماه سپری شده از سال جاری سهم نخست میزان صادرات استان را به خود اختصاص داد.

به گزارش هاناخبر ،

خلیل حیدری مدیرکل گمرکات کرمانشاه تشریفات صادرات از گمرک کرمانشاه را در این مدت ۷۶۱ میلیون و ۳۰۱ هزار و ۱۰۳ دلار کالا به وزن یک میلیون و ۷۵۱ هزار و ۶۶ تن ذکرکرد.

وی گفت : این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۳۳ درصد و از حیث وزن نیز ۹ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل گمرکات کرمانشاه گفت: در ۱۰ ماه سپری شده از سال جاری یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون و ۹۴ هزار و ۵۷ دلار کالا با وزن سه میلیون و ۲۴۱ هزار و ۲۳۸ تن در گمرکات کرمانشاه، پرویزخان، خسروی و پاوه اظهار و صادر شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۸۵ درصد و از حیث وزن ۵۸ درصد افزایش داشته است.

حیدری در ادامه بیان داشت: در این مدت نیز تشریفات صادرات از گمرک پرویزخان ۴۹۷ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۳۹ دلار کالا به وزن یک میلیون و ۱۴۰ هزار و ۵۹۷ تن می‌باشد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۳۷۸ درصد افزایش و از حیث وزن نیز رشد ۳۴۹ درصدی داشته است.

وی اضافه کرد: در این مدت تشریفات صادرات از گمرک خسروی ۹۲ میلیون و ۳۲۱ هزار و ۱۵۰ دلار کالا به وزن ۲۴۲ هزار و ۶۵۴ تن می‌باشد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ۵۶ درصد و از لحاظ ارزش ۱۰۵ درصد رشد داشته است.

وی همچنین تشریفات صادرات گمرک پاوه را ۱۹ میلیون و ۱۴۳ هزار و ۷۶۵ دلار کالا به وزن ۱۰۶ هزار و ۹۲۰ تن عنوان نمود و افزود: این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث ارزش ۱۴ درصد و از لحاظ وزن ۳۴۶ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل گمرکات کرمانشاه، عمده کالا‌های صادراتی از طریق این گمرکات را لوازم خانه داری و پاکیزگی از مواد پلاستیکی، سیب زمینی محفوظ شده، نایلون پلاستیکی رولی، گوجه فرنگی تازه یا سردکرده، انواع کاشی دیواری، کیسه نایلونی، رول نایلونی، پیاز و موسیر، خیار و خیار ترشی تازه یا سردکرده، سیب تازه، گرانول پلی اتیلن، عنوان کرد و افزود: بیشتر کالا‌های فوق به کشور عراق صادر می‌شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 7 =