17 مدرسه در سطح استان کرمانشاه افتتاح می شود/زلزله سال 96 سرپل ذهاب 78 مدرسه را تخریب کرد

شناسهٔ خبر: 1976080C -
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: 17 مدرسه با 67 کلاس درس در ایام دهه فجر امسال در سطح استان کرمانشاه افتتاح می شود.

به گزارش هاناخبر ،

مجید یزدان پناه امروز در جمع خبرنگاران افزود: 17مدرسه با 67کلاس درس در ایام دهه فجر امسال در سطح استان کرمانشاه افتتاح می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه ادامه داد: در زلزه سال 96 در شهرستان سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی بیش از 78 مدرسه تخریب شدند که در حال مرمت دوباره این مراکز آموزشی هستیم و ان شاء الله در سال آینده به افتتاح خواهند رسید.

یزدان پناه بیان کرد: 125 میلیارد تومان از این مبلغ را خیران مدرسه ساز و 130 میلیارد تومان آن را دولت پرداخت کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه یادآور شد: از حدود 14 هزار کلاس مدارس استان بیش از 11 هزار و 500 کلاس آن  مجهز به سیستم گرمایشی (شوفاژ) است و فقط هزار و 524 کلاس عمدتا روستایی از بخاری استفاده می شود.

وی افزود: در فصل پاییز امسال 820 کلاس درس در 353 مدرسه به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شد و با روندی که در حال اجرا است تا مهرماه سال 99 همه کلاس های درس استان به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت: آموزش و پرورش با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی دفترک ها و کتابچه های رعایت نکات بهداشتی در مقابل این بیماری را بین دانش آموزان توزیع کرده و به مدیران و معلمان تاکید کرده به دانش آموزان برای رعایت نکات بهداشتی چه در مدارس و چه منازل هشدار دهند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 7 =