ساخت ۱۷۸۴ کلاس درس در آذربایجان غربی

شناسهٔ خبر: 2011088D -
با تکمیل یک هزار و ۷۸۴ کلاس درس در دست ساخت در آذربایجان غربی بیش از ۲۸۰ هزار مترمربع به فضای آموزشی استان افزوده می‌شود.

به گزارش هاناخبر ،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به کمبود سرانه فضا ی آموزشی در استان گفت: با تخصیص و تامین اعتبارات استانی و ملی ،  درحال حاضر یک هزار و ۷۸۴ کلاس درس با حدود ۲۸۳ هزار مترمربع فضای آموزشی در دست ساخت است .

رحمانی با اشاره به اینکه  در سال‌های گذشته، نوسازی مدارس به عنوان اولویت‌های اصلی استان قرار گرفت تا بتوانیم عقب‌ماندگی این حوزه را جبران کنیم افزود: در صورت  تخصیص اعتبارات لازم ، در زمان مقرر و با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد، براساس ابعاد طرحهای در دست اجرا، ، این کلاسها تکمیل و در اختیار دانش آموزان استان قرار خواهد گرفت.

وی درادامه با اشاره به تلاش استان برای رساندن سرانه فضای آموزشی به شاخصهای کشوری افزود: 180 کلاس درس تا مهر ماه آماده تحویل خواهند بود.

وی از حذف تمام کلاس‌های درس کانکسی خبر داد و اظهار داشت: طی تفاهم‌نامه اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس با بنیاد برکت، انشاالله ۱۰۰ درصد مدارس کانکسی استان را جمع‌آوری خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی به استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس اشاره کرد و افزود: 100 درصد مدارس استان به سیستم گرمایشی استاندارد تجهیز می‌شوند و در حال بررسی نهایی هستیم تا این امر به سرانجام برسد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 3 =