به صدا درآمدن زنگ استکبارستیزی در مدارس کرمانشاه

شناسهٔ خبر: 2033BABC -
در آستانه یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، زنگ استکبارستیزی در مدارس کرمانشاه به صدا درآمد.

به گزارش هاناخبر ،

مراسم نمادین روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امروز (۱۲ آبان) با حضور جمعی از مسئولین آموزش و پرورش در مدرسه شاهد زنگنه کرمانشاه برگزار شد.

مجید یزدان‌پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه آموزش و پرورش در طول سال تحصیلی سه زنگ نمادین شامل زنگ آغاز سال تحصیلی، زنگ استکبارستیزی و زنگ پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس نواخته می‌شود، گفت : زنگ استکبارستیزی یادآور رخداد‌هایی مثل تبعید حضرت امام خمینی (ره)، تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره)، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز است.

یزدان پناه با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید و پنج هزار فرهنگی تقدیم اسلام و انقلاب کردیم که این تنها نمونه‌ای از تاثیرگذاری خانواده بزرگ آموزش و پرورش در کشور است، افزود: اکنون در شرایطی گام دوم انقلاب را سپری می‌کنیم که شاهدیم دانش آموزانی مثل علی لندی نگذاشته اند جای امثال شهید فهمیده خالی بماند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه شهید فهمیده و علی لندی را نماد‌هایی برشمرد که برقرار هستند و گفت: اگر دیروز و در دوران دفاع مقدس امثال شهید فهمیده برای مقابله با دشمنان از جان مایه می‌گذاشتند، امروز هم امثال علی لندی آماده جانفشانی برای دفاع از خاک وطن هستند و علی لندی‌ها و دیگر فرزندان ایران اسلامی اجازه نخواهند داد، احدی جرات تعرض به خاک ایران زمین را داشته باشد.

او سپس اشاره‌ای هم به دشمنی دیرینه استکبارجهانی با انقلاب اسلامی داشت و گفت: از نخستین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون استکبار جهانی همواره در تلاش بوده تا به هر نحوی که شده به انقلاب اسلامی لطمه وارد کند، اما با هوشیاری و حضور آگاهانه مردم در عرصه‌های مختلف پشتیبانی از نظام نتوانسته به اهداف خود برای از پا درآوردن انقلاب اسلامی برسد.

یزدان پناه افزود: همه هدف دشمنان این بوده که انقلاب را از هستی ساقط کنند، اما به یاری خداوند متعال گام اول انقلاب را پشت سر گذاشته و با قدرت وارد گام دوم انقلاب شده و پیش می‌رویم.

یزدان پناه با دعوت از همه دانش آموزان و خانواده‌ها برای حضور در اجتماع ۱۳ آبان، گفت: حضور پررنگ دانش آموزان در کنار خانواده‌ها و دیگر اقشار جامعه بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را از توطئه چینی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب دلسرد خواهد کرد .

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 2 =