کشف 100 کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

شناسهٔ خبر: 2077B6FC -
فرمانده انتظامی استان از کشف 100 کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، سردار "منوچهر امان اللهی" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر مبنی بر ورود مقداری موادمخدر به داخل استان،  بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده مشخص شد، یک باند 4 نفره که در کار تهیه و توزیع موادمخدر فعالیت می کنند قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از استان های جنوب شرقی کشور به داخل استان را دارند.

سردار امان اللهی تصریح کرد: با انجام مراقبت های لازم، 2 دستگاه خودرو سواری که حامل مواد مخدر بودند در ورودی شهر کرمانشاه مشاهده و در عملیاتی ضربتی نسبت به توقیف آن ها اقدام شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان داشت: در بازرسی از خودروها، 100 کیلوگرم تریاک کشف و 4 نفر نیز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری سایر افراد مرتبط با این باند در حال انجام است.

سردار امان اللهی در ادامه با بیان اینکه اقدامات خوبی در راستای مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان انجام شده است، افزود: کشفیات موادمخدر از ابتدای سال جاری تا 20 مهر نسبت به مدت مشابه سال قبل 29 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از اجرای هزار و 500 طرح پاکسازی در مناطق آلوده استان طی سال جاری خبر داد و گفت: در این طرح بالغ بر 3 هزار توزیع کننده و خرده فروش موادمخدر شناسایی و دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد خوبی داشته است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 4 =