کمیته برنامه ریزی شهرستان سقز برگزار شد

شناسهٔ خبر: 20ADCFCF -
جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان سقز ویژه رشد و رونق اشتغال و تولید و اشتغال برگزار شد.

به گزارش هاناخبر ، اکبر محمدی، امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان سقز توجه به رشد و رونق اشتغال و تولید و اشتغال را از رویکردهای این سازمان در سالجاری برشمرد و اظهار کرد: با اقدامات عمرانی و تخصیص اعتبار مناسب شاهد رونق در بنگاه های اقتصادی و عمرانی خواهیم بود.

محمدی با بیان اینکه برای اتمام ۵۵ طرح نیمه تمام شهرستان سقز ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: تکمیل طرح های با پیشرفت بیش از ۷۰ درصد از اولویت های این سازمان در سالجاری است. 

وی با اشاره به ظرفیت های شهرستان سقز از لحاظ فرودگاه، معادن، تجارت، کشاورزی و خدماتی اضافه کرد: این شهرستان دارای ظرفیت های مناسب و لجستیکی برای غرب کشور است و همه بایستی برای ارتقای این جایگاه تلاش کنیم. 

وی بر هزینه کرد مناسب مانده اعتبارات مصرف نشده، تکمیل هتل ورزش، استفاده از ظرفیت حقوقات دولتی از محل منابع در قالب مسئولیت اجتماعی و عقد تفاهم نامه تاکید کرد. 

محمدی یادآور شد: انتقال حساب های شرکت های بزرگ به استان و شهرستان ها برای رسوب سرمایه گذای و افزایش منابع بانکی بسیار حائز اهمیت است.

در پایان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان ابراز امیدواری کرد تا با تعامل و همکاری کلیه دستگاه های اجرایی و نگاه کارشناسانه به توزیع اعتبارات شهرستان ، زمینه شتاب دهی به توسعه شهرستان سقز فراهم شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 9 =