هشدار جدی صمت ایلام به محتکرین و دلالان مایحتاج عمومی

شناسهٔ خبر: 20B02434 -
معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت ایلام به محتکرین و دلالان مایحتاج عمومی هشدار داد و گفت : نظارت بر انبار‌ها , فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره ای و خوار و بارفروشان بطور جدی تشدید می شود.

به گزارش هاناخبر ،عزت اله عبدخانی گفت: بنا به تاکید دادستان عمومی انقلاب مرکز استان و در راستای اجرای مصوبات کارگروه نظارت بر مایحتاج عمومی و ستاد تنظیم بازار استان, نظارت بر انبار‌ها و مراکز پخش عمده و فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره ای، خوار و بارفروشان و سوپر مارکت‌ها بطور جدی تشدید شد.

عبدخانی با اشاره به همکاری و تعامل بیش از پیش دستگاه‌های امنیتی و نظارتی، تعزیرات حکومتی، فرمانداری، اطلاعات سپاه، بسیج اصناف، پلیس امنیت اقتصادی، اماکن نیروی انتظامی و اتاق اصناف با بازرسان سازمان صمت افزود : درصورت کشف انبار‌هایی که در سامانه جامع انبار‌ها ثبت نشده و عدم اعلام موجودی کالا ,علاوه بر ضبط و توقیف اقلام ، مشمول جریمه احتکار و پلمب شده و به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

او از مردم شریف استان خواست درصورت مشاهده انبار‌ها و مراکز غیر مجاز بلافاصله از طریق ستاد خبری ۱۲۴ بازرسی صمت مراتب را گزارش تا در کمترین زمان ممکن برخورد قانونی گردد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 5 =