۸۵ پروژه بخش کشاورزی در کرمانشاه افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود

شناسهٔ خبر: 211AA8F6 -
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی ۸۵ پروژه بخش کشاورزی در استان در هفته جهاد کشاورزی خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، نوربخش حاتمی اظهار کرد: در هفته جهاد کشاورزی(21 تا 27 خرداد) ۸۵ پروژه با اعتبار بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۴۲۰ نفر در استان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

حاتمی افزود: در این هفته 71 پروژه عمرانی و تسهیلاتی بخش کشاورزی در استان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۴ پروژه هم آغاز می شود.

حاتمی پروژه های عمرانی قابل افتتاح را ۳۰ پروژه آب و خاک با سرمایه گذاری شش میلیارد و ۵۴۳  میلیون تومان و اشتغالزایی۹۴ نفر اعلام کرد.

وی گفت: ۴۱پروژه تسهیلاتی کشاورزی نیز در این هفته افتتاح می شود که این پروژه ها شامل ۹ پروژه باغبانی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۴۶نفر، ۲۶پروژه تولیدات دامی با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۲۹ نفر و هفت پروژه صنایع کشاورزی با اعتبار ۱۷ میلیارد و۳۵۵ میلیون تومان و اشتغالزایی ۹۵ نفر است.

این مقام مسئول در ادامه به شروع عملیات اجرایی پروژه های عمرانی و تسهیلاتی بخش کشاورزی استان در هفته جهاد کشاورزی اشاره داشت و گفت: این پروژه ها که جمعا ۱۴ پروژه هستند با ۳۰میلیارد تومان سرمایه گذاری زمینه ایجاد اشتغال۶۷ نفر را فراهم خواهند آورد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 3 =