افتتاح بخش شیمی درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد

شناسهٔ خبر: 211C5C58 -
با حضور فرماندار ویژه شهرستان مهاباد، مدیر شبکه بهداشت و درمان، رییس شورای شهر مهاباد، اعضای موسسه خیریه بیمارستانی و جمعی از مسئولین شهرستان مهاباد بخش شیمی درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد به بهره برداری رسید.

به گزارش هاناخبر ، ۴ شهریور ماه در چهارمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار ویژه شهرستان مهاباد، مدیر شبکه بهداشت و درمان، رییس شورای شهر مهاباد، اعضای موسسه خیریه بیمارستانی و جمعی از مسئولین شهرستان مهاباد بخش شیمی درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد به بهره برداری رسید.


مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در حاشیه افتتاح این مرکز بیان داشت: در حال حاضر بخش شیمی درمانی با ظرفیت ماهانه  ۱۰۰ تا ۱۲۰ جلسه شیمی درمانی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

دکتر امید صادق امیری افزود: هدف از راه اندازی این مرکز کاهش مراجعه بیماران سرپایی جهت ویزیت پزشک  فوق تخصص انکولوژی به مرکز استان بوده به طوریکه با استقرار پزشک در طول چند روز دسترسی بیماران سرطانی به این تخصص در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد با سهولت بیشتری انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از حضور پزشک فوق تخصص در این بخش پیش بینی می گردد آمار مراجعات به این بخش افزایش یافته و تعداد جلسات شیمی درمانی به حدود یک هزار جلسه در ماه افزایش پیدا کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با بیان اینکه بخش شیمی درمانی مهاباد بیماران جنوب استان را نیز پوشش خواهد داد، افزود: با افتتاح این مرکز بیماران حوزه جنوب استان نیاز به مراجعه به مراکز درمانی مرکز استان نبوده و می‌توانند موارد مرتبط را در این بخش پیگیری کنند.

 

​​​​​​​

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 4 =