ضرورت توسعه فرهنگ قرآنی و عمومی سازی فعالیت‌های قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه

شناسهٔ خبر: 21897754 -
شورای قرآن استان که به تازگی و با رای فعالان قرآنی و قاریان استان تشکیل شده است، با هدف تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های شورای قرآن استان با استاندار کرمانشاه دیدار کردند.

به گزارش هاناخبر ، استاندار کرمانشاه دردیدار شورای قرآن استان با استاندار کرمانشاه بر ضرورت توسعه فرهنگ قرآنی و عمومی سازی فعالیت‌های قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه وبر حمایت از رویکرد‌ها و برنامه‌های شورای قرآنی استان تاکید کرد .

 استاندار کرمانشاه همچنین بااشاره به اهمیت بررسی نقاط ضعف و قوت فعالیت‌های قرآنی استان و ضرورت احصاء دقیق فرصت‌ها و تهدید‌های موجود در مجموعه‌های مختلف در این عرصه گفت: اعضا شورای قرآن استان با دسته‌بندی دقیق اولویت‌ها و تمرکز بر انجام اقدامات دارای اولویت نسبت به برنامه‌ریزی طرح‌های دارای قابلیت جریانسازی در حوزه فعالیت‌های قرآنی اهتمام جدی داشته باشند .

وی با بیان ضرورت استفاده از تمام ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه در حوزه فعالیت‌های قرآنی افزود : شورای قرآن برای توسعه فرهنگ قرآنی در استان تلاش کند به همه مجموعه‌های فعال در این عرصه کمک کند . 

 در این دیدار سعید کریمی خو رئیس شورای قرآن استان کرمانشاه نحوه تدوین منشور فعالیت‌های شورای قرآن استان کرمانشاه رابسیار مهم برشمرد و اعضا شورا نظرات خود را بیان کردند . 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 4 =