توزیع ۱۵ هزار پاکت شور عاطفه‌ها در مدارس مهاباد

شناسهٔ خبر: 21ACEA5D -
۱۵ هزار پاکت شور عاطفه‌ها در مدارس شهرستان مهاباد توزیع شد.

به گزارش هاناخبر ، رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان مهاباد گفت: ۱۵ هزار پاکت برای جمع‌آوری کمکهای دانش‌آموزان و والدین آنان به افراد نیازمند همزمان با جشن عاطفه‌ها در مدارس این شهرستان توزیع شد.

احمد نوذری ، در آیین نواختن زنگ شور عاطفه ها در کانون فجر مهاباد افزود: هدایای دانش‌آموزان به صورت همزمان مهرماه جاری در مدارس جمع‌آوری می‌شود و این کمکها پس از آن بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت همان مدرسه توزیع خواهد شد.

نوذری اظهار کرد: افراد خیّر نیز می‌توانند در صورت تمایل با واریز وجوه نقدی خود به شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ و با شناسه ۰۸۸۰۲۳۷۵۵۸ نزد بانک ملی شعبه مرکزی، در این امر خیر مشارکت داشته باشند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان مهاباد، از والدین دانش‌آموزان خواست با توجه به وضعیت اقتصادی و افزایش قیمت انواع کالاها خانواده‌های نیازمند را فراموش نکنند تا آنان نیز بتوانند در سال تحصیلی جدید نیازهای خود را تأمین کنند.

وی گفت: در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در سالجاری بیش از دو میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی در این شهرستان جمع‌آوری و قبل از بازگشایی مدارس بین دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

نوذری افزود: شور عاطفه‌ها امسال با شعار "در جشن عاطفه ها آینده ساز باشیم" نامگذاری شده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 5 =