مشکل آب ساختمان‌های ارتش با حل پرونده دادگاه آن برطرف می‌شود

شناسهٔ خبر: 21B3FCC9 -
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه تعاونی مسکن ارتش مسئول آبرسانی به ساختمان‌های ارتش در چشمه سفید کرمانشاه است، گفت: مشکل آب این ساختمان‌ها با حل پرونده قضایی ما بین تعاونی مسکن ارتش و ساکنان این واحدها برطرف می‌شود.

به گزارش هاناخبر ، رضا داوودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران؛ توضیح داد: به دلیل خارج از محدوده شهری بودن ساختمان‌های ارتش در چشمه سفید؛ شرکت آبفا نسبت به آبرسانی به آن مسئولیتی ندارد و طبق قرارداد تعاونی ساخت این واحدهای مسکونی (که خود ارتش است) مسئول اصلی آبرسانی به آنها تعریف شده است.

وی اضافه کرد: اما با این وجود به خاطر مشکل چند ساله آب شرب این ساختمان‌ها؛ شرکت آب و فاضلاب استان برای این مجموعه ساختمان‌ها یک چاه حفاری کرده و در حال ساخت یک مخزن آب است.

داوودی اصل مشکل آب ساختمان‌های ارتش را مربوط به دعوای داخلی بین تعاونی مسکن ارتش و صاحبان آن دانست و گفت: ساکنان این واحدها نسبت به کیفیت ساخت و ساز واحدهایشان از دست تعاونی شکایت دارند و از طرفی تعاونی نیز آنها را بدهکار می‌داند و این اختلاف چند سال است بین آنها لاینحل مانده است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمانشاه تاکید کرد: برای تأمین آب شرب این ساختمان‌ها چاهی حفاری شده اما طبق قانون تعاونی طرف قرارداد شرکت آبفا است و باید برای واگذاری انشعاب آب به واحدها با شرکت همکاری کند اما تعاونی تا پرداخت نشدن بدهی خود به شرکت آبفا اجازه انشعاب آب نداده است.

داوودی بیان داشت: در حال حاضر برای تأمین آب شرب ساکنان این واحدها خود ارتش به این ساختمان‌ها آبرسانی سیار می‌کند.

این مقام مسئول گفت: همه مسئولان استان در جریان دعوای بین تعاونی مسکن و صاحبان ساختمان‌های ارتش چشمه سفید هستند ولی چون بیشتر یک دعوای داخلی است هنوز لاینحل مانده است.

مدیرعامل عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تاکید کرد: برای واگذاری انشعاب آب به ساختمان‌های ارتش در چشمه سفید این شرکت هیچ مشکلی ندارد: اظهار امیدواری کرد پرونده دادگاه بین مالکان و تعاونی مسکن این ساختمان‌ها هرچه زودتر حل شود و مردم نیز از این وضعیت بی آبی رها شوند.

شهرستان کرمانشاه بیش از نیمی از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جای داده و بزرگترین شهرستان کشور با پنج بخش است.

سرانه مصرف آب شرب در شهر کرمانشاه ۵۳ لیتر بیشتر از میانگین کشوری یعنی ۲۲۳ لیتر در شبانه‌روز است.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه ۵۴۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 3 =