افتتاح بزرگترین پارک تفریحی، توریستی غرب کشور در مریوان

شناسهٔ خبر: 21D63BDA -
شهردار مریوان از افتتاح سه پارک "شنه" "زریان" و فاز دوم "قله ئیمام" با اعتبار هزینه شده یک میلیارد و 300 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

 فواد کریمی با بیان اینکه فاز دوم پارک تفریحی توریستی قله ئیمام مریوان شامل جاده توریستی، شهربازی و آلاچیق هاست گفت: با تکمیل فاز سوم، این پروژه به یکی از بزرگترین پارک های تفریحی ، توریستی غرب کشور تبدیل خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه پارک شنه در یکی از محلات کم برخوردار  مریوان شامل ست های ورزشی، بازی و میادین ورزشی است افزود : پارک زریان در محله "کوره موسوی" نیز دارای هزارو 960 متر مساحت و شامل شهربازیست ورزشی و فضای سبز محلی می باشد.
شهردار مریوان با بیان اینکه برای اجرایی شدن این سه پروژه یک میلیاردو 300 میلیون تومان هزینه شده است گفت: با افتتاح این سه پارک میانگین سرانه فضای سبز مریوان به هفت و 69 صدم مترمربع رسیده است.
فواد کریمی با اشاره به اینکه یکی دیگر از پروژه های مهم شهرداری احداث جاده کمربندی شمالی شهر مریوان به طول 5 هزارو 200 متر است افزود : این پروژه تاکنون نزدیک به 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با احداث آن شاهد کاهش ترافیک شهری، جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز، ایجاد کمربند سبز شهری و جلوگیری از آتش سوزی مراتع خواهیم بود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 5 =