معاون سیاسی ،امنیتی واجتماعی فرماندار چالدران

۶ واحد نانوایی در چالدران پلمب شد

شناسهٔ خبر: 2208CD52 -
معاون سیاسی ،امنیتی واجتماعی فرماندار چالدران از پلمب ۶ واحد نانوایی در شهرستان خبرداد.

به گزارش هاناخبر ،ابراهیم زاده امروز ۵ دی ماه در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: در بازرسی های انجام شده  ۶ واحد نانوایی به علت کم فروشی محکوم به پرداخت جریمه  و پلمب شدند.

وی با اشاره به لزوم تامین آرد مازاد بر سهمیه نانوایان شهرستان در جهت رفع مشکل بوجود آمده در تامین نان شهروندان اظهار کرد: هیچ مشکل و کمبودی در تامین  آرد وجود ندارد و در صورت نیاز آرد مازاد بر مصرف در این شهرستان تامین و برای ارائه خدمات به واحدهای پخت نان تزریق خواهد شد.

ابراهیم زاده با بیان اینکه واحدهای نانوایی شهری و روستایی شهرستان موظفند بدون هیچ محدودیت زمانی با هماهنگی اتحادیه تا زمان وجود متقاضی نسبت به پخت نان اقدام و با بازرسان همکاری لازم را داشته باشند، افزود:  باید با آرد اختصاص یافته به هر نانوایی نان پخت شود و با متخلفان عرضه خارج از شبکه برخورد جدی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرماندار چالدران خاطر نشان کرد: به دنبال پیگیری های لازم از سوی فرماندار چالدران برای تنظیم بازار در آینده نزدیک ۴نفر از بسیجیان سپاه چالدران در قالب بازرس همکاریهای لازم را در خصوص بازرسی از نانوایی های شهرستان انجام خواهند داد.

وی همچنین درخصوص بازرسی انجام گرفته از نانوایی ها  گفت: روزانه بازرسی های لازم  از واحدهای نانوایی شهرستان چالدران  توسط توسط اکیپ مشترک بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان می گیرد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 5 =