پاتک بانه ای ها به مریوانی ها

فرش قرمز به سیاق مراسم اسکار برای آینده ی منطقه ی ویژه ی بانه

شناسهٔ خبر: 220C97FB -
پاتک بانه ای ها در خواب زمستانی یا به خواب زدگی مریوانی ها

به گزارش هاناخبر ، نیامده فرش قرمزشان پهن شد، آنهم چه فرش قرمزی! از نوع وبه سیاق رنگ وبوی اسکار

بله! کمی آنطرف تر چند ده کیلومتر در همسایه گی وبیخ نجوای گوش مریوان ، بانه ای های زیرک و خردمند با همه محدودیت ها و نداشتن کمترین زیر ساخت درصد پیشی گرفتن از خواب زدگی مسؤلان استانی و شهرستانی مریوان بوده و ردای فرش قرمز را بر همایش همچون فرصت های سرمایه گذاری در بانه را به تور خود گره زدند.
شاید با تاسف و چاشنی از شور بختی و کرختی و نبود اهتمام جسورانه از طرف مسؤولان شهرستان مریوانی منطقه آزاد ویژه بانه در حیاط خلوت سکوت معنادار خواهر زادگی(مریوان) آهسته، آهسته  به توسعه یافته گی خود و شهرستان بانه قدم برمیدارد.

حال و احوال این روزها و سال‌های مرز بین المللی باشماق مریوان به گواهی ارقام و اعداد از سوی مدیران ارشد استانی و شهرستانی بر توسعه اقتصادی و محوریت صادرات در قطبي مهم از غرب کشور خبر می‌دهد.
ولی در اصل ماجرا و میدان عمل منطقه ویژه آزاد مریوان وبانه در چندین دهه خط موازی را طی می کردند.
در شرایط فعلی در کمال تاسف تمام، باز این جفت، شش تاس خوشبختی بانه ای ها دارد همچون چند سال اخیر نه تنها بازار خرید کشور را بازهم بسوی خود بعد از شرایط کسادی و مریض گونه کرونا سوق می دهدبلکه در کمال تعجب وناباوری مرز رسمی نشده سیرانبند بانه نیامده ردای فرش قرمز را زیر پای سرمایه داران و دندان طمع متمولین کشور و حتی کشورهای همسایه از جمله عراق، ترکیه نشان رفته و می رود که باز هم بازار کسادی و توانمندی های مرز بین المللی باشماق در غفلت و ضعف مدیریت ارشد مداران مسؤل خاک مرده به خود بگیرد.
شاید نباید دیگر بیش تر از این نخبه گان، مسؤلان ارشدی استانی و شهرستانی مریوان و حتی تجار و بازرگانان وانجمن های مرتبط خود را به خواب زمستانی بزنند، زیرا در بیخ گوش مان مردان زیرک بانه ای ومسئولان بیدارشان دارند برای خشم شب دیگر و پاتک دیگر خود را آماده ومهیا می سازند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 1 =