مراکز معاینه فنی آذربایجان غربی در مکان‌های مناسب جانمایی شوند

شناسهٔ خبر: 22675C09 -
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: رسیدگی به محل‌ها و جانمایی مراکز فنی در استان در اولویت است تا این مراکز در مکان‌های مناسب جانمایی شوند.

به گزارش هاناخبر ،

آیدین رحمانی رضائیه روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت در جلسه کارگروه معاینه فنی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در این راستا جانمایی مرکز معاینه فنی میاندوآب باید در سریعترین زمان ممکن نسبت به اصلاح  و تغییر محل فعالیت خود اقدام کند تا مشکلی در خصوص محیط زیست وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۶١ هزار و ٩۶ برگه معاینه فنی برای خودروهای سبک صادر شده است، گفت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش ٢٣ درصدی را نشان می‌دهد.

معاون استاندار با اشاره به مجموع تعداد ناوگان خودرویی فعال آذربایجان‌غربی، افزود: در مجموع ۶٠٠ هزار دستگاه ناوگان خودرویی در سطح آذربایجان‌غربی فعال است.

وی با اشاره به مشکل مرکز معاینه فنی شماره سه بوکان نیز اظهار کرد: باید فرصت داده شود این مرکز مشکلات موجود را برطرف کرده و استانداردهای لازم را در محل فعالیت خود اجرا کند.

رحمانی ادامه داد: این مرکز مجاز به فعالیت است ولی تا زمان حل مشکل بازدید چشمی مرکز معاینه فنی اجازه ارائه خدمات در این بخش ندارد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 8 =